Recenzja balsamu do włosów z olejem avocado oraz kremu do rąk z organiczną oliwą toskańską, marki Planeta Organica.


Witajcie 🙂 Powracam dziś do Was z recenzją kosmetyków rosyjskiej marki Planeta Organica. Jest to moje pierwsze zetknięcie z tą marką. Jak wiecie, bardzo cenię sobie naturalne, organiczne produkty pielęgnacyjne. Dzisiejsze kosmetyki są częścią mojego prezentu urodzinowego, który sama sobie skomponowałam 😉 Ok. Nie przedłużając, zacznę od balsamu/odżywki do włosów:

IMG_2748

IMG_2747

IMG_2745

Jako posiadaczka cienkich, szybko przetłuszczających się włosów, sięgam zazwyczaj po odżywki zwiększające objętość. Dlatego też, zaznajamiając się z etykietą tego balsamu w jęz. polskim, stwierdziłam, że produkt ten wygląda na stworzony dla mnie 😉

Przede wszystkim, zawiera on 12% organicznego olejku avocado, który powinien pięknie odżywiać włosy oraz nadawać im zdrowego blasku. Dodatkowo w składzie odnajdziemy także: mleczko kokosowe (działa przeciwłupieżowo, pobudza porost włosów), liczi (przeciwutleniacz, łagodzi podrażnienia) oraz olej z orzechów włoskich (odżywia, regeneruje włosy)

Pełen skład znajdziecie tutaj:

Skład: Aqua with infusion of Organic Persea Gratissima Fruit Oil, Coconut Milk Extract, Litchi Chinensis Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Juglans Regia Kernel Oil, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid

Jako posiadaczka skóry wrażliwej, alergicznej nie zauważyłam oznak żadnego podrażnienia w miarę używania tego kosmetyku.

Formuła tego balsamu jest bardzo lekka. Mogę spokojnie nakładać go od skóry głowy aż po końcówki bez obawy, że moje włosy będą przyklapnięte i obciążone. Za to duży plus. Produkt wchłania się szybko. Tak jak jest napisane, nałożenie go na 1-2min spokojnie wystarczą aby składniki w nim zawarte wchłonęły się.

Kosmetyk ten pachnie przepięknie. Zapach ten utrzymuje się na włosach przez kilka godzin.

Na pewno nie jest to odżywka, która dogłębnie odżywi nasze włosy. Polecałabym ją bardziej osobom, które mają tak jak ja włosy cienkie i szybko przetłuszczające się. Jeżeli szukacie przyjemnej odżywki na co dzień, takiej, która szybko działa, nie obciąża włosów, delikatnie nadaje im objętość, powinnyście być zadowolone.

A teraz dwa dość istotne minusy. Po pierwsze wydajność. Mam wrażenie, że kosmetyk ten zużywa się dużo szybciej niż inne. Niestety ;/ Konsystencja odżywki jest rzadka.

Po drugie – kompletnie niepraktyczne opakowanie. Przyznaję, że design jest ciekawy jednak naprawdę utrudnia życie. Po kilku razach, okraszonych słowami frustracji, przelałam produkt do innego opakowania z pompką 😉

Na koniec cena: ok. 13zł (250ml) czyli tanio 😉

Ok. Trochę się rozgadałam 😉 Przejdę teraz do kolejnego kosmetyku czyli kremu do rąk:

IMG_2750

IMG_2751

Produkt ten jak już wspomniałam, stworzony został na bazie organicznej, toskańskiej oliwy z oliwek. Aromat oliwy jest delikatny aczkolwiek wyczuwalny. Po użyciu kremu skóra dłoni jest przyjemnie zmiękczona i wygładzona.

Sama formuła produktu jest podobna do tej w balsamie do włosów. Jest ona także lekka, szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy na dłoniach. Konsystencja jest raczej standardowa, kolor kremu jest jasnozielony.

Lubię go zabierać ze sobą do torebki. Krem sprawdza się w momencie gdy potrzebuję szybko nawilżyć dłonie i nie mam czasu czekać aż produkt będzie się wchłaniał przez 15min 😉

I znowuż, nie jest to produkt, który dogłębnie odżywni suchą skórę dłoni. Po umyciu rąk odczuwam potrzebę by raz jeszcze nałożyć go na dłonie.

Na koniec cena: ok. 7-8zł (75ml)

Jeżeli jesteście zainteresowane tą marką bądź innymi, naturalnymi, rosyjskimi kosmetykami, odsyłam Was na stronę sklepu internetowego, na którym są one dostępne <<klik>>

A wy jaki kosmetyk ostatnio odkryłyście? A może lubicie tak jak ja same kupować swoje prezenty urodzinowe? ;))

One thought on “Recenzja balsamu do włosów z olejem avocado oraz kremu do rąk z organiczną oliwą toskańską, marki Planeta Organica.

Skomentuj

