Recenzja szminki w kredce od Rimmel, Lasting Finish, Colour Rush :)


Witajcie 🙂 Przyszedł czas aby podzielić się z Wami moim najnowszym i na tą chwilę ulubionym produktem do ust ;)) Jak widzicie po tytule, jest nim szminka w kredce marki Rimmel z serii Colour Rush. O ile ta seria była mi znana ze słyszenia, to sam wybór kolorystyczny niezbyt wpadał w moje gusta. Jakiś czas temu dostrzegłam jednak szminkę o nr 200, Keep Mauving, która była totalnym strzałem w dziesiątkę. Na początek zamieszczam kilka zdjęć:

IMG_2575IMG_2578

IMG_2577

Jak widzicie, jest to typowa szminko-kredka o kolorze jak nazwa wskazuje – fiołkoworóżowym.

Przyznaję, że urzekł mnie w niej cudowny, słodki, waniliowy zapach 😉

Po przeczytaniu opisu od producenta oraz kilku recenzji, oczekiwałam od niej także dobrej trwałości. Cieszę się, że również w tym aspekcie się nie zawiodłam 😉 Szminka wytrzymuje bez poprawek ładnych kilka godzin (ok.5h) W przypadku jedzenia, ściera się w wewnętrznej, środkowej części ust, co nie jest moim zdaniem dużym problemem.

Wiem, że kosmetyk ten jest przedstawiany także jako balsam do ust o intensywnym kolorze. Cóż, balsamem bym tego nie nazywała 😉 Przyznaję jednak, iż większość szminek o długotrwałym efekcie ma tendencję do przesuszania naszych ust a u Coulor Rush tego póki co nie dostrzegam.

Poniżej zamieszczam Wam zdjęcia jak szminka prezentuje się na dłoni oraz oczywiście na moich ustach 😉

IMG_2736

rimmel

Bardzo podoba mi się ten delikatny połysk jaki szminka pozostawia na ustach.

A teraz kilka moich obaw, z którymi nosiłam się przed zakupem 😉 Po pierwsze, czy aplikowanie szminki w kredce jest wygodne? Przekonałam się, że nie jest to taki problem jak myślałam 😉 Pierwsze kilka użyć to czysta bajka. Wyprofilowana końcówka pozwala nam na precyzyjne pomalowanie ust dosłownie w minutę. Przy stępianiu się końcówki, mamy dwa wyjścia: wspomagamy się pędzelkiem (jeżeli zależy nam na precyzji) bądź malujemy usta kredką, delikatnie rozcierając produkt na ustach za pomocą palca.

Kolejnym znakiem zapytania była dla mnie kwestia pojemności oraz wydajności produktu. W przypadku Colour Rush mogę z pewnością stwierdzić, iż jest to kosmetyk całkiem wydajny a jej pojemność (2,5g) przedstawi najlepiej poniższe zdjęcie:

IMG_2585

Na koniec cena: ok. 24zł

Ok. Mam nadzieję, że ten wpis okaże się pomocny. Dajcie znać czy używałyście już szminek z tej serii 🙂 Co myślicie tak ogólnie o tym wynalazku szminko – kredek ? 😉 Widzę, że ostatnio prawie każda marka coś takiego wypuszcza pod swoim szyldem 😉

Skomentuj

