Recenzja podkładu korygującego z Bourjois, 123 Perfect – a miało być tak pięknie…


Witajcie 🙂 Przychodzę dziś do Was z recenzją kosmetyku, co do którego miałam wielkie nadzieje 😉 Po pierwsze, bardzo lubię markę Bourjois, po drugie, opis produktu oraz gdzieniegdzie zasłyszane opinie były zachęcające do zakupu. Zanim jednak zacznę wymieniać powody, które przyczyniły się do dyskwalifikacji tego kosmetyku w moich oczach, zamieszczam zdjęcia oraz ogólne informacje od producenta:

IMG_2689

Sztandarowym hasłem linii 123 Perfect od Bourjois są zawarte w formule podkładu trzy pigmenty korygujące cerę:

  1. Żółte pigmenty – mające za zadanie zredukowanie cieni pod oczami.
  2. Fiołkoworóżowe pigmenty – nadające efekt świeżej cery bez plamek i piegów.
  3. Zielone pigmenty – maskujące popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.

Idea ta brzmi bardzo atrakcyjnie, nie zauważyłam jednak jakichś widocznych efektów osiągniętych za pomocą tych pigmentów. Dodatkowo, w opisie produktu znajdziemy informację, iż podkład ten jest matujący i nawilżający zarazem (24h nawilżenia – przeczytane na opakowaniu ;))

Posiada on także SPF 10

Przejdę więc do moich odczuć względem tego produktu.

Posiadam odcień o nr 51, Light Vanilla, który jest najjaśniejszy z całej serii. Niestety nie jest on wystarczająco jasny dla osób o karnacji takiej jak ja. (Dla porównania, idealnym kolorem jest dla mnie Revlon CS 150)

Poniżej zamieszczam zdjęcie porównujące kolor podkładu 123 Perfect, nr 51 do Healthy Mix, nr 51:

123 perfect healthy mix

Jak widzicie, odcień podkładu 123 Perfect jest dużo ciemniejszy. Dodatkowo, produkt ten ciemnieje niemiłosiernie. Już po 2-3 min. utlenia się on o min. 2 tony w kierunku pomarańczy…Wydzielane w ciągu dnia sebum, może dodatkowo pogłębiać ten efekt.

Cóż, nie można temu podkładowi odmówić, iż jest matujący. Niestety, ma on także tendencję do przesuszania cery, podrażniania jej oraz podkreślania suchych skórek.

Krycie określiłabym jako lekkie średnie podobnie jak np. Healthy Mix. Osobiście, oczekiwałabym od niego większego krycia.

Zapach jest dość intensywny, mocno perfumowany, wyczuwam w nim także alkohol.

Konsystencja jest dość rzadka, przy nakładaniu na twarz może tworzyć smugi.

Cena: 55zł (30ml)

Może na tym skończę moją listę skarg i zażaleń 😉 Cóż, bywa i tak 🙂 Mam nadzieję, że nie uraziłam tym wpisem żadnej zwolenniczki podkładu 123 Perfect. Jestem świadoma, że to co kompletnie nie sprawdza się u mnie może znaleźć swoje zastosowanie w kosmetyczce zupełnie innej dziewczyny.

Dajcie znać czy używałyście tego produktu i jaka jest Wasza opinia 🙂

4 thoughts on “Recenzja podkładu korygującego z Bourjois, 123 Perfect – a miało być tak pięknie…

  1. dokładnie mam takie same odczucia. 🙂 łatwo o nierówne plamy na twarzy (szybko wysycha podczas nakładania), w dodatku pomarańczowe, jak napisałaś. 🙂 bardzo słabo kryje. działania pigmentów też nie zauważyłam. zbyt ciemny jak na najjaśniejszy odcień, skoro dla mnie idealny odcień to Revlon CS 110. Zresztą Healthy mix wcale nie jest lepszy. Poza pomadką, jeszcze nic z Bourjois mi nie przypadło do gustu. 😦

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

