Moje pierwsze spotkanie z marką Mixa – recenzja Bogatego kremu nawilżającego 10% oraz Bogatego mleczka do ciała, Intensywne Odżywienie.


Witajcie 🙂 Powracam do Was dzisiaj z recenzją dwóch kosmetyków pielęgnacyjnych marki Mixa. Przyznaję, iż do tej pory nie miałam okazji wypróbować żadnego z ich produktów. Do zakupu kremu oraz mleczka zachęciły mnie tak naprawdę atrakcyjne promocje w SuperPharm 😉 Zacznę może od kremu, który prezentuje się następująco:

IMG_2350

IMG_2355

IMG_2353

Jak widzicie jest to krem z 10% zawartością gliceryny oraz masła karite. Przeznaczony jest on do cery bardzo suchej, zwłaszcza w sezonie zimowym.

Nie posiadam cery suchej a mieszaną. Lubię jednak używać wieczorem kosmetyków, które są głęboko nawilżające i odżywcze. Dzięki temu moja cera po przebudzeniu jest przyjemnie zmiękczona i wygładzona a podkład ładniej się prezentuje i utrzymuje.

Niestety, ale krem z Mixy nie sprostał moim oczekiwaniom. Przede wszystkim zawiódł mnie już w swoich podstawowych obietnicach. Nie jest to krem głęboko nawilżający. Rano, po przebudzeniu moja cera sprawiała wrażenie suchej.

Dodatkowo, krem zostawia taką lepką, tłustawą powłokę (zapewne to ta parafina w składzie) oraz brzydko pachnie ;/ (kojarzy mi się z tymi żółtymi mleczami na łące) Osobiście, nie zauważyłam oznak uczulenia jednak moja siostra skarżyła się na pieczenie podczas kilku dni używania go.

Tak więc, podsumowując, nie specjalnie go Wam polecam ;/ Zużywam go od czasu do czasu mieszając z olejkiem z Alterry 😉 Na pewno odradzam go osobom, zmagającymi się z przesuszonymi partiami twarzy itp.

Na koniec cena regularna: ok. 20zł (50ml)

Przejdę teraz do produktu, z którego byłam bardziej zadowolona czyli mleczka do ciała:

IMG_2375

IMG_2377

Ono również jest przedstawione jako kosmetyk niezwykle odżywczy i nawilżający 😉 No cóż, nie powiedziałabym, że dzięki temu produktowi Wasza skóra otrzyma jakieś wybitne i głębokie nawilżenie, ale jako taki zwykły balsam do codziennego użytku się sprawdzi. Na pewno użytkuje się go całkiem przyjemnie. Zapach jest dość intensywny, ale mi odpowiada.

Kolor mleczka jest jasno łososiowy:

IMG_2379

Jego dużym plusem jest to, że szybko się wchłania, nie zostawiając tłustej, lepkiej powłoki.

Nie uczulił mnie, nie podrażnił. Niepokoi mnie tylko trochę te aluminium w składzie…

Być może kiedyś do niego wrócę. Najbardziej chyba sprawdzi się latem gdy moja skóra nie wymaga ekstremalnie nawilżających produktów, ale takich, które szybko się wchłaniają, spełniając podstawowe oczekiwania 😉

Na koniec cena: ok. 26zł (400ml) – plus za pojemność 😉

Dajcie znać jaka jest Wasza opinia nt produktów marki Mixa 🙂 Może polecicie mi z niej coś naprawdę godnego uwagi? 🙂

3 thoughts on “Moje pierwsze spotkanie z marką Mixa – recenzja Bogatego kremu nawilżającego 10% oraz Bogatego mleczka do ciała, Intensywne Odżywienie.

Skomentuj

