Olejek do twarzy z Alterry :)


Jak wiecie jestem fanką marki Alterra a w szczególności serii z granatem. Wypróbowałam z niej odżywkę do włosów, emulsję do mycia twarzy oraz krem do rąk. Wszystkie te produkty zdecydowanie przypadły mi do gustu. Nic więc dziwnego w tym, iż zauważywszy w Rossmannie ich nowość – olejek do twarzy, nie zastanawiając się wiele, zakupiłam go i ochoczo zabrałam się do testowania 😉 A oto i on:

IMG_2400Olejek ten przeznaczony jest do cery bardzo suchej. Formuła zawiera m.in. olej z pestek granatu, olej migdałowy oraz witaminę E:

IMG_2395

IMG_2396

Jak każdy inny produkt z Alterry, nie zawiera on syntetycznych barwników, substancji konserwujących, silikonów, parafiny itp.

A teraz kwestia zastosowania i aplikacji 🙂 Wyciskam na dłoń ok 2-max.3 pompki olejku po czym delikatnie rozcieram je na zwilżonej twarzy. Jest to dość istotne gdyż olejek stosowany na całkowicie suchą twarz może ją z czasem zapychać. Olejek wchłania się po ok.15 minutach, nie pozostawiając lepkiej czy tłustej powłoki. Zabieg ten stosuję jedynie co jakiś czas na noc, zazwyczaj wtedy gdy moja cera jest zmęczona i przesuszona. Następnego dnia wygląda ona już dużo lepiej, jest bardziej promienna i wygładzona.

Należy pamiętać, że warto robić przerwy w stosowaniu olejku. Przy dłuższym stosowaniu, tzw. dzień w dzień, cera się po prostu przyzwyczaja i nie uzyskujemy już takiego, imponującego efektu 😉

Kolejnym zastosowaniem tego produktu jest np. dodawanie go do kremu na noc. Jest to dla mnie w tym momencie jedyne wyjście na zużycie kremu z Mixy 😉 Olejek ten możemy stosować także na końcówki włosów, dłonie czy suche skórki wokół paznokci.

Jest to produkt bardzo wydajny.

Przepięknie pachnie choć nieco mniej intensywnie niż inne kosmetyki z serii z granatem.

Plusem jest także dobrze działająca pompka z opcją blokady.

Nie stosuję tego olejku pod makijaż gdyż moja mieszana cery wymaga bardziej matujących produktów na dzień 😉

Skład: Glycine Soja Oil, Punica Granatum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Farnesol.

Na koniec cena: 11zł (30ml)

4 thoughts on “Olejek do twarzy z Alterry :)

Skomentuj

