Najnowsze mascary od Maybelline czyli The Collosal, Go Extreme! (Leather Black) oraz Lash Sensational :)


Witajcie kochane 🙂 Przychodzę dziś do Was z moją opinią nt dwóch najnowszych mascar od Maybelline. Otrzymałam je na szkoleniach przeznaczonych dla konsultantek marki. A oto i one:

IMG_2417

Zacznę może od Go Extreme!, Leather Black:

IMG_1853

Jest to już kolejna mascara z słynnej, licznej serii The Collosal 😉 Wiem, że jest wiele klientek, które są nieco zagubione w ich wyborze. (Dajcie znać jeżeli jesteście zainteresowane postem nt różnic pomiędzy nimi 😉

Najnowsza mascara, jak nazwa wskazuje ma pomóc nam w uzyskaniu efektu skórzanej czerni na rzęsach. Inspiracją do tego są wybiegi światowych domów mody, stawiające na skórzane ubrania oraz dodatki. Cóż, nie zauważyłam na swoich (rzadkich i nieco wątłych) rzęsach tego cudownego efektu, jednak podpisuję się pod tym, iż mascara ta jest w kolorze ultra czerni, która w wyraźny sposób podkreśla nasze rzęsy. Wiele marek stawia ostatnio na efekt tzw. czarniejszej czerni co mi osobiście bardzo odpowiada.

Mascara ta ma za zadanie zwiększyć objętość naszych rzęs (16x) dzięki większej zawartości kolagenu oraz specjalnie wyprofilowanej szczoteczce:

IMG_1856

IMG_2421

Jak widzicie szczoteczka jest klasyczna lecz naprawdę sporych rozmiarów. Według mnie daje ona efekt pogrubienia. Na pewno nie tworzy ona nieestetycznych, cienkich pajęczych nóżek 😉

Niestety nie sprawdzi się ona u osób posiadających krótkie i rzadkie rzęsy. Używanie tej mascary będzie po prostu niewygodne. Osobiście musiałam się nieźle nakombinować aby nie wymazać nią sobie powieki 😉

Jestem świadoma, że dziewczyny posiadające dłuższe rzęsy mogą być z niej bardzo zadowolone 🙂 Zaznaczam jednak, że warto jej dać ok tydzień na zgęstnienie.

Jedynym minusem samej formuły tuszu jest to, iż po dobrych kilku miesiącach zaczyna się kruszyć. Nie chodzi mi tu nawet o osypywanie się w ciągu dnia co o zgrudkowaną mascarę już przy nakładaniu. U mnie zaczęło się to dziać po ok 4-5 miesiącach.

Na koniec cena: 30zł za 9,5ml

Przejdę teraz do kolejnej mascary czyli Lash Sensational, która pojawiła się na sklepowych półkach od lutego. Jej opakowanie jest w kolorze modnego w tym sezonie różowego złota (Rose Gold):

IMG_2432

Jest to produkt, który różni się od poprzedniego wszystkim 😉 Przede wszystkim szczoteczka jest elastomerowa (tak jak np. w Volume Million Lashes w L’Oreal) Dzięki temu igiełki w szczoteczce są naprawdę sztywne co ma pomagać w dobrym rozdzielaniu rzęs.

Kolejną cechą charakterystyczną mascary jest to, iż szczoteczka wygięta jest w kształt wachlarza:

UntitledW dolnej warstwie igiełki są krótkie i osadzone blisko siebie (efekt pogrubienia) w górnej natomiast są dłuższe (wydłużenie i rozdzielenie).

Przyznaję, iż sama budowa szczoteczki bardzo przypadła mi do gustu. Przede wszystkim jej założeniem jest wielozadaniowość.

Formuła tuszu nie zawiera wosków i jest lekka (obietnice producenta)

A teraz okrutna rzeczywistość…;) Niestety, ale moim zdaniem mascara ta ma tendencję do sklejania rzęs. W moim odczuciu dzieje się to za sprawą zbyt dużej ilości tuszu na szczoteczce:

IMG_2428

Jeżeli ktoś ma tak rzadkie rzęsy jak ja, to nawet te elastomerowe igiełki nie pomagają w wyczesaniu nadmiaru tuszu…Używając tej mascary wspieram się zwykła, suchą, klasyczną spiralką, która pomaga mi opanować sytuację. Bez tego poddałabym się 😉 Odczekałam już miesiąc a mascara wciąż mocno skleja rzęsy.

I znowuż jak przy poprzedniej opinii…Posiadaczki bujnych, długich rzęs mogą tego problemu nie mieć 😉 Moja znajoma jest tą mascarą zachwycona.

Na pewno nie zauważyłam aby produkt ten rozmazywał się czy kruszył. Nie sprawia także problemów przy demakijażu.

Na koniec cena: 33zł za 9,5ml

To tyle na dziś. Przepraszam, że nie wstawiłam efektów na rzęsach. Postaram się niedługo to zrobić. Póki co wstaję o 6:00, mam chwilkę na szybki makijaż i biegnę do pracy 😉

Dajcie znać czy używałyście którejś z mascar i jakie są Wasze odczucia:)

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

