Kosmetyczni ulubieńcy roku 2014 :)


Przychodzę do Was dzisiaj aby podzielić się moimi kosmetycznymi podsumowaniami roku 2014. Tak wiem, jest to post z pewnym poślizgiem, ale cóż, musiałam to wszystko dokładnie przemyśleć 😉 W końcu to właśnie ubiegły rok upłynął mi pod znakiem kursu wizażu i kompletowaniu kufra makijażowego. Produkty o których dzisiaj będzie mowa są tymi, bez których ciężko byłoby mi się obejść, po których zużyciu, zaraz biegłam po nowe opakowanie. Ok, zaczynamy 🙂

Na pierwszy rzut idzie mój ukochany kamuflaż z Catrice o numerze 01 Ivory:

dsc03958

Co tu dużo mówić, produkt jest genialny 🙂 Świetne krycie, bardzo dobra trwałość, przystępna cena…W ciągu roku zużyłam ok 4 opakowań. Warto dodać, iż od kilku miesięcy przechodzę intensywną terapię antytrądzikową :/ Cóż, bywały dni kiedy to właśnie ten kosmetyk pomagał mi przetrwać 😉 Więcej na jego temat znajdziecie w recenzji z kwietnia <<tutaj>>

Następnym kosmetykiem a raczej kosmetykami są szminki z Golden Rose, z serii Velvet Matte:

IMG_1677Nie robiłam na ich temat oddzielnej recenzji, także pozwólcie, że nieco rozwinę temat 😉

Posiadam z tej serii 4 następujące kolory:

IMG_1686Od lewej: nr 02, 12, 26 oraz 07.

Jak nazwa wskazuje są to szminki matowe jednak pozbawione efektu takiego tępego, suchego matu, który w kilka godzin robi z naszych ust masakrę. Dzięki zawartości składników nawilżających, szminki te mają aksamitne wykończenie i łatwo się rozprowadzają. Największą ich zaletą jest wg mnie świetna trwałość oraz pigmentacja. Najczęściej używałam chyba tej o numerze 07 czyli chłodnego,jasnego różu:

golden rose 07 velvet matteNastępnym hitem ubiegłego roku okazało się trio (rozświetlacz, bronzer, róż) ze Sleeka. Nie spodziewałam się, że aż tak przywiąże się do tego zestawu 😉 Używałam go dzień w dzień od momentu zakupu w styczniu. Największe zużycie widać po rozświetlaczu, którego sobie nie żałowałam:

IMG_2296Pełną recenzję tego kosmetyku znajdziecie <<tutaj>>

W kwestii pudrów…to niewątpliwie najczęściej w tym roku sięgałam po matujący puder ryżowy z Paese:

IMG_1110Pomimo istnienia kilku minusów, nie można mu odmówić skuteczności 😉 Produkt ten trzyma mat przez długie godziny. Pełna recenzja <<tutaj>>

O kolejnym produkcie chyba jeszcze na blogu nie wspominałam a jest nim cień w kremie z Maybelline, z serii Color Tattoo o numerze 35, On and on bronze:

IMG_2292Służył mi on wielokrotnie jako baza pod makijaż oka. Cień cechuje się (jak nazwa wskazuje) niebywałą trwałością i pigmentacją. Dzięki temu produktowi nie musiałam martwić się, że po 10h mój makijaż oka zwałkuje się, zetrze czy choćby straci na intensywności. Ostatnio dokupiłam dodatkowe odcienie, ale o tym powiem więcej w innym poście 😉

To tyle jeżeli chodzi o tzw „kolorówkę” 😉 Jak widzicie brak w niej jest jakiegoś podkładowego hitu. No cóż, przyznaję, że używałam ich w tym roku sporo. Zazwyczaj jednak kończyło się to na tym, iż mieszałam je na zmianę ze sobą aby uzyskać pożądany efekt.

Na koniec chciałabym powiedzieć coś w kwestii ubiegłorocznej pielęgnacji. Można ją streścić jednym słowem: Alterra 😉

10404219_1546156958951340_5550942619689311661_nDla niezaznajomionych powiem tylko, iż jest to łatwo dostępna i tania rossmannowska marka, która posiada w swej ofercie kosmetyki hipoalergiczne, o świetnych składach, produkowane często z bio organicznych składników. Oczywiście nie wszystkie testowane produkty mnie zachwyciły. Odkryłam jednak kilka perełek, o których Wam co jakiś czas wspominałam. A były to przede wszystkim: emulsja do mycia twarzy z granatem <<klik>>, krem do rąk z granatem, odżywka z granatem 😉 szampon zwiększający objętość, mydło oliwkowe, krem na noc z masłem shea. A ten niebieski szampon to ulubieniec mojego męża;)

Mam nadzieję, że dotrwaliście ze mną do końca 😉 Dajcie mi znać jakie są Wasze hity kosmetyczne 2014 roku, z chęcią poczytam 😀

One thought on “Kosmetyczni ulubieńcy roku 2014 :)

Skomentuj

