Przydatny gadżet czyli tuba/etui na pędzle z Lancrone :)


Witajcie 🙂 Chciałabym dzisiaj dać Wam znać na temat mojego najnowszego nabytku 😉 Motywatorem do jego zakupu było uszkodzenie (odgniecenie) mojego ukochanego pędzla do pudru ;/ Powiedziałam „dość!” i po krótkim rozeznaniu się w sieci, tuba na pędzle marki Lancrone stała się moją własnością 😉 Przyznaję, że w znaczny sposób ułatwia mi ona życie podczas podróży 😉 A oto i ona:

IMG_2285

Jak widzicie, tuba jest czarna, usztywniana, wykonana z ekologicznej skóry. Zapina się ją na dwa zatrzaski:

IMG_2290Według opisu producenta, jest ona w stanie pomieścić zestaw ok. 25-30 pędzli o długości 22cm.

tuba na pędzleJej wysokość wynosi 24cm a średnica 9cm:

IMG_2291Czyszczenie tuby nie sprawia większych trudności. Wystarczy przetrzeć ją wilgotną szmatką.

Jej dodatkowym zastosowaniem może być zabezpieczenie pędzli przed kurzem. Nie wiem jak wy, ale nie jestem w stanie używać i myć wszystkich moich pędzli codziennie, przez co niektóre z nich czekają na swoją kolei nawet kilka tygodni.

Na koniec, przejdę do kwestii ceny. Powiem szczerze, że byłam zaskoczona jak drogie są tego typu tuby. Na allegro kosztują one ok. 80-120zł. Tą z Lancrone nabyłam w kwocie 33,90zł w sklepie internetowym dla wizażystów <<tutaj>> Wiem, że od czasu do czasu oni także wystawiają swoje przedmioty na allegro.

Ok. To chyba tyle w tym temacie 😉 Dajcie znać jak wy transportujecie swoje pędzle 🙂

3 thoughts on “Przydatny gadżet czyli tuba/etui na pędzle z Lancrone :)

  1. Ta tuba jest chyba najtańszą tubą na rynku, a w niczym nie jest gorsza od innych.Doskonały i rozsądny wybór :). Sama próbowałam wcześniej różnych rozwiązań, jeśli chodzi o przechowywanie i transport pędzli, i żadne nie sprawdziło się lepiej. Jak słusznie zauważasz tuba doskonale chroni przed kurzem. Ja noszę w niej tylko i wyłącznie czyste pędzle gotowe do użycia (użyte już odkładam do przezroczystej kosmetyczki), więc właściwie tuba się nie brudzi. Ale jeśli komuś ubrudziłaby się, to faktycznie bez problemu można ją zmyć wilgotną szmatką, ewentualne ubrudzenia od podkładów zmywają się doskonale płynami do demakijażu, a następnie szarym mydłem. 🙂 też polecam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

