Moje najnowsze odkrycie z Alterry czyli emulsja oczyszczająca do twarzy z Bio granatem ;)


Jak wiecie, jestem fanką kosmetyków z Alterry 🙂 Dla tych, którzy nie słyszeli o tej marce, powiem tylko, iż jest ona dostępna jedynie w drogeriach Rossmann i charakteryzuje się produktami zawierającymi składniki bio organiczne, idealne dla alergików. Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam o emulsji do mycia twarzy, która również wywarła na mnie pozytywne wrażenie:

emulsjaEmulsja ta posiada konsystencję klasycznego mleczka do demakijażu. Jest więc biała i dość gęsta:

IMG_9243Pochodzi ona z tej samej serii co odżywka bądź krem do rąk tej marki, zawierające olejek z pestek granatu. Pachnie również identycznie jak te produkty. Posiadając je wszystkie w swojej łazience, przyznaję, że czasami czułam jakbym używałam jednego produktu do wszystkiego 😉

Największą zaletą emulsji jest jej skład:

Aqua (woda), Glycine Soja Oil* (olej sojowy), Glycerin, Alcohol(substancja nawilżająca), Glyceryl Stearate Citrate (emulgator), Myristyl Myristate (emolient), Myristyl Alcohol (emolient), Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride (emolient), Coco – Glucoside (substancja myjąca, pochodzenia roślinnego), Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Punica Granatum Seed Oil(olej z pestek granatu), Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok z aloesu), Bisabolot (ułatwia gojenie się skóry), Ginko Biloba Leaf Extract, Tocopherol (witamina E ), Helianthus Annuus Seed Oil (olej z pestek słonecznika), Ascorbyl Palmitate (pochodna witaminy C), Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**.
* Składniki z upraw ekologicznych.
** Z olejków eterycznych.

Jak widzicie nie zawiera on SLS, silikonów, sztucznych barwników czy aromatów oraz parafiny.

Wrzucam Wam także zdjęcie naklejki umieszczonej na opakowaniu (cała reszta jest po niemiecku):

_images_100_7551Dzięki zawartości cennych olejków oraz masła Shea cera jest przyjemnie nawilżona i zmiękczona po umyciu. Doceniam to zwłaszcza teraz, gdy niskie temperatury przesuszają i podrażniają moją skórę.

Niestety emulsja posiada dość istotny dla wielu minus. Stosowana solo z wodą nie poradzi sobie z dokładnym usunięciem makijażu. Osobiście mi to nie przeszkadza gdyż tak czy inaczej najpierw używam płynu micelarnego do wstępnego demakijażu. Dopiero w następnym kroku sięgam po emulsję, powoli ją wmasowując tak aby wszystkie substancje nawilżające miały szansę wpłynąć na moją cerę 😉

Wiem także, iż nie wszystkim podoba się jej zapach. Przyznaję, że jest dość intensywny i specyficzny jak to przy produktach z Alterry. No cóż, mi on nie przeszkadza 😉 Wolę go od przepięknie pachnącej chemii, która zrobi z mojej twarzy masakrę 😉

Na koniec cena: ok 9zł (125ml)

4 thoughts on “Moje najnowsze odkrycie z Alterry czyli emulsja oczyszczająca do twarzy z Bio granatem ;)

Skomentuj

