Kremy na dzień/noc z serii Oczyszczanie, Liście Manuka z Ziai (+dużo zdjęć)


Jak zapewne zauważyłyście, ostatnimi czasy zrobiło się głośno na temat serii Liście Manuka z Ziai. Z racji tego, iż seria ta przeznaczona jest do cery trądzikowej i przetłuszczającej się, postanowiłam ją wypróbować. Tak naprawdę odpuściłam sobie jej największy hit czyli pastę do głębokiego oczyszczania z obawy o podrażnienie mojej mocno wrażliwej cery. Zdecydowałam się jednak na duet kremów:

IMG_1645

Zacznę może od tego, który stosuję na dzień, pod makijaż:

IMG_1647

IMG_1654

Generalnie, produkt ten spełnia moje podstawowe oczekiwania takie jak: lekkie nawilżenie cery (nie tworzy tłustej, lepkiej powłoki), matowienie (bardzo dobrze sprawdza się jako krem pod podkład), nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, jest wydajny, szybko się wchłania, nie podrażnia ani nie zapycha mojej cery.

Jak widzicie nie są to wygórowane oczekiwania 🙂 Powiedziałabym raczej, że są one typowe dla posiadaczki mieszanej cery.

Zapewne, zarówno tak jak ja jesteście ciekawe o co chodzi z tymi liściami manuki 🙂 Na opakowaniu producent zamieścił kilka podstawowych informacji na ten temat:

IMG_1649

IMG_1653

No cóż, nie zauważyłam jakiegoś specjalnego zmniejszenia zaskórników czy zmniejszenia porów. Wydaje mi się, że jest to proces trochę bardziej długotrwały oraz skomplikowany i krem za kilka złotych raczej temu nie podoła. Tak czy inaczej, przyznaję, iż moja skóra została lekko wygładzona za pomocą tego kosmetyku.

Co do zapachu, to jest on w moim odczuciu bardzo przyjemny. Taki świeży i słodkawy.

Podsumowując, przy cenie bez promocji czyli ok 10zł (50ml) jest to niezły, lekko nawilżający, matujący krem pod makijaż.

Dla bardziej dociekliwych, zamieszczam zdjęcie składu 😉

IMG_1651

A teraz mikrozłuszczający krem na noc:

IMG_1658

IMG_1661

Jak łatwo się domyślić stężenie 3% kwasu migdałowego cudów nie czyni 🙂 Jest to dobre dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z kwasami i są ciekawe jak ich cera będzie reagować.

Przez pierwsze 9-10 dni byłam bardzo zadowolona z tego kremu. Zauważyłam, że moja cera stała się wyraźnie gładsza. Później jednak stała się ona bardzo sucha i niestety musiałam odstawić ten produkt. Zapewne chodziło też o to, że moja cera potrzebuje bardziej „treściwych”, odżywczych kremów na noc. Ten krem na pewno taki nie jest.

Jego konsystencja jest lekka, żelowa i półprzezroczysta. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania. Wstając rano miałam poczucie, że moja cera potrzebowała większego zastrzyku odżywienia. Co za tym idzie, makijaż nie prezentował się atrakcyjnie na mojej twarzy. Szczerze mówiąc, wyglądało to tragicznie i dopiero po kilkudniowym, głębokim nawilżaniu cery wszystko wróciło do normy.

Poniżej wstawiam Wam porównanie konsystencji obu kremów na dłoni:

IMG_1656

Po lewej: krem na dzień     /  Po prawej: krem na noc

Myślę, że stosowałam ten krem zbyt krótko by rzetelnie odnieść się do tego, czy rzeczywiście rozjaśnia on przebarwienia posłoneczne/zapalne oraz czy zmniejsza zaskórniki. Jednak tak jak przy kremie na dzień, niespecjalnie daję temu wiarę.

Na koniec cena: standardowo ok 10zł (50ml)

oraz skład:

IMG_1662

Myślę, że seria Liście Manuka z Ziai świetnie sprawdzi się u osób z tłustą, tzw „grubą” skórą, która lubi porządne, mechaniczne złuszczanie. Osoby takie jak ja, posiadające delikatną, podatną na podrażnienia cerę, skłonną do przesuszania się mogą mieć mieszane uczucia…

A jakie są Wasze uczucia względem tej serii?

7 thoughts on “Kremy na dzień/noc z serii Oczyszczanie, Liście Manuka z Ziai (+dużo zdjęć)

  1. No popatrz znów mnie wyprzedziłaś z recenzją ,,,Mam już zrobione zdjęcia kremu złuszczającego na noc tylko ostatnio weny i czasu na pisanie brak.Mam identyczne odczucia co do tego kosmetyku,tylko,ze u mnie nie zdziałał nic.,…poza nieprzyjemnym wysuszeniem skóry.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Z Ziaji polecam serię Med jest na prawdę dobra i chwalona np. serię z wit. C miałam krem na dzień bo się pomyliłam, chciałam kupić z tego esencję, która ponoć jest lepsza:), także seria nawilżająca jest ponoć dobra 🙂 Mieszana skóra także potrzebuje nawilżenia! 😉 ja niestety mam suchą więc ciągle mam go za mało:(

    Polubienie

Skomentuj

