Warsztaty makijażowe konsultantek L’Oreal Paris


Witajcie kochane 🙂 Chciałabym dzisiaj dać Wam znać co u mnie słychać 🙂 Wczoraj wieczorem wróciłam z ogólnopolskiego, kilkudniowego szkolenia konsultantek marki L’Oreal. Miało ono miejsce w Warszawie w Double Tree by Hilton Hotel.

Myślę, że aspektem, który może Was najbardziej zainteresować były warsztaty makijażowe prowadzone przez p. Anetę Kostrzewę, skupiające się na aktualnych trendach stylizacji brwi, stosowaniu różu do policzków oraz technikom Smoky Eyes.

Wszystko działo się w bardzo luźnej, kreatywnej atmosferze 🙂 Zamieszczam kilka zdjęć:

zdj7

zdj1zdj5

IMG_1791

IMG_1786

zdj4

zdj8

IMG_1777

IMG_1769

IMG_1774

IMG_1789

IMG_1809Na koniec szkolenia dostałyśmy upominek w postaci kilku kosmetyków:

IMG_1811Przyznaję, że najbardziej ucieszyłam się z powodu podkładu w sztyfcie, marki Maybelline. Jest to nowość, którą bardzo chciałam wypróbować.

Będę Wam dawać znać na bieżąco czy są to produkty warte zakupu. Ostatnio nazbierało mi się kosmetyków do testów.  Możecie więc spodziewać się w najbliższym czasie kilku recenzji 🙂

Pozdrawiam Was serdecznie!

4 thoughts on “Warsztaty makijażowe konsultantek L’Oreal Paris

Skomentuj

