Mój ostatnio ulubiony makijaż – czyli paleta Sleek Oh So Special w akcji ;)


Cieszę się, że z racji charakteru mojej pracy, mogę poszaleć zarówno z kolorem jak i błyskiem na powiece. Co jakiś czas staram się zrobić sobie zdjęcie tuż przed wyjściem z domu. Ostatnio wzięłam w obroty nieco spokojniejszą kolorystycznie, recenzowaną już wcześniej (<<klik>>) paletę Oh So Special.

A oto co udało mi się dzięki niej „zmalować”:

pic

bdbsd

oczy

A teraz użyte produkty:

Oczywiście Paleta Sleek, Oh So Special:

dsc03666

Oraz:

Twarz:

Podkład: Bourjois, Flower Perfection (51 Vanille)

Puder: Paese, puder ryżowy

Konturowanie: Sleek, Face Form (Fair)

Róż: Astor (008 Brown Berry)

Korektor: Kobo 101 oraz Catrice kamuflaż (010)

Brwi:

Catrice Eyebrow Set

Miy0, żel Clever Brow

Rzęsy:  Clinique, High Impact Mascara

Usta:

Einstein, Lip Therapy

2 thoughts on “Mój ostatnio ulubiony makijaż – czyli paleta Sleek Oh So Special w akcji ;)

Skomentuj

