Kilka słów na temat suchego szamponu z Isany


Na początek, chciałabym przeprosić Was za ostatni „cichy czas” na moim blogu. Dwa tygodnie temu zaczęłam pracę w niepełnym wymiarze godzin jako konsultantka makijażowa w jednej ze znanych drogerii. Wielokrotnie myślałam o napisaniu jakiegoś posta lecz brak czasu i zmęczenie mi w tym nie sprzyjały 😉 Ok. dość marudzenia 🙂

Przechodzę do moich przemyśleń nt szamponu z Isany. Standardowo, najpierw zamieszczam zdjęcia produktu, o który mi chodzi:

IMG_1529

SONY DSC

IMG_1526Być może pamiętacie, że w wakacje pisałam o innym suchym szamponie, marki Batiste. Jego recenzję znajdziecie <<tutaj>>

Po bardzo pozytywnym wrażeniu jakie wywarł na mnie szampon z Batiste, sięgnęłam z entuzjazmem po kosmetyk z Isany, mając nadzieję, że znajdę jego tańszy odpowiednik.

No cóż, nie ulega wątpliwości, iż szampon z Isany tak jak obiecuje producent, odświeża włosy. Na pewno produkt ten absorbuje nadmiar sebum a także widocznie unosi włosy u nasady.

Ma on niestety także sporo minusów. Po pierwsze, biały nalot(charakterystyczny dla suchych szamponów) jest bardzo, ale to bardzo widoczny. Aby go wetrzeć/wytrzepać wspomagam się zazwyczaj ręcznikiem. Nie było to potrzebne w przypadku stosowania szamponu z Batiste. Dodatkowo, produkt ten posiada bardzo intensywny, nieprzyjemny dla mnie zapach. Trudno jest mi go opisać, kojarzy mi się on z proszkiem do prania 😉

Zauważyłam także, że przy użyciu jego większej ilości cała skóra głowy mnie swędziła i naprawdę nie było to komfortowe ;/ Szczerze mówiąc, to miałam ochotę go jak naszybciej zmyć 😉

Nie chcę z uporem maniaczki porównywać go do droższego kolegi, ale pewne przemyślenia same się nasuwają 😉

To czego na pewno nie mogę temu produktowi zarzucić to niewydajność. Szampon starczył mi na naprawdę wiele użyć i daję mu za to dużego plusa 🙂

Na koniec cena: standardowo ok. 10zł (200g). W cenie regularnej na pewno go nie kupię, ale w kolejnej promocji za 5,99zł myślę, że pewnego dnia skuszę się ponownie.

Oraz skład: Butane, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Alcohol denat., Parfum, Hexyl Cinnamal, Aqua, Distearyldimonium Chloride, Isopropyl Alcohol.

2 thoughts on “Kilka słów na temat suchego szamponu z Isany

Skomentuj

