Błyszczyk z serii Celia, Woman – mój ostatni ulubieniec ;)


Zacznę może od tego, iż nie jestem fanką błyszczyków do ust 😉 Dzieje się to z reguły dlatego, iż nie są one tak trwałe jak szminki, szybko się „zjadają” a ja nie mam ochoty co chwilę nakładać ich na usta. Dodatkowo, część błyszczyków daje efekt jakbym (przepraszam za określenie) śliniła się…;)

Zastanawiacie się zapewne skąd więc ten tytuł 😉 Otóż, natknęłam się jakiś czas temu na błyszczyk, który naprawdę zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Co więcej, sięgam po niego z dużą przyjemnością 🙂 A jest to kosmetyk polskiej firmy Celia, z serii Woman o nr 11, który znalazłam w Biedronce, w takim oto opakowaniu:

DSC04198

Jak widzicie, jest to edycja limitowana. Na szczęście, nic straconego, na stronie producenta widnieje na stałe linia błyszczyków z serii Woman, która z tego co wywnioskowałam po opisie różni się jedynie opakowaniem 😉 Podrzucam Wam do niej <<link>>

Ok. Skoro przydługi wstęp i część formalną mamy za sobą, pokażę Wam jak błyszczyk wygląda poza opakowaniem 😉 :

IMG_1503

IMG_1504

IMG_1508

A teraz konkrety.

Błyszczyk ten (jak i cała seria) posiada przepiękny malinowy zapach i smak. Po prostu pychota!

Jest on bardzo trwały. Wytrzymuje na moich ustach ok 3h co jest niezłym wynikiem jak na kosmetyk tego typu. Jest on także gęsty i klejący (wbrew temu co napisane jest na opakowaniu) Mi to nie przeszkadza a wręcz przeciwnie gdyż klejące błyszczyki są przeważnie gwarantem trwałości.

Nawilża usta i przyjemnie je zmiękcza.

Nie zawiera drobinek.

Za pomocą niewielkiej ilości tego błyszczyka możemy delikatnie podbić kolor ust, nadać im „apetycznego” wyrazu. Przy większej jego ilości możemy uzyskać głębię koloru i bardzo dobry stopień krycia.

Jedyna rzecz, co do której mogę się przyczepić to zastąpienie typowej dla błyszczyków gąbeczki – pędzelkiem. To rozwiązanie nie ułatwia mi aplikacji, ale nie jest to również jakiś szczególny problem.

Na koniec cena: ok.10zł (6,5ml) oraz skład:

skład

Jeżeli natkniecie się w którejś z Biedronek na te błyszczyki z tej serii, gorąco polecam 🙂

7 thoughts on “Błyszczyk z serii Celia, Woman – mój ostatni ulubieniec ;)

Skomentuj

