Mój obecnie ulubiony kosmetyk do podkreślania brwi czyli Catrice Eyebrow Set


Moją przygodę z podkreślaniem brwi zaczęłam od żelu z Miyo oraz szarawego cienia nr 25 tej samej marki. Od jakiegoś czasu podobają mi się jednak brwi mocniej podkreślone. Z tego też względu rozglądałam się za dobrym jakościowo produktem, który pasowałby do mojego chłodnego typu urody. Jak widzicie po tytule, poszukiwania zostały zakończone sukcesem 😉 Tak prezentuje się eleganckie i estetyczne opakowanie malutkiego zestawu z Catrice:
DSC04740

DSC04745

DSC04749

Dołączone zostały do niego dwa…gadżety (długość 5cm) 🙂 :

DSC04746

Osobiście ich nie używam gdyż nie są one tak wygodne w użytkowaniu jak zwykły ścięty pędzel do brwi czy pełnowymiarowa pęseta, jednak w podbramkowej sytuacji gdy nie miałabym nic innego pod ręką, czemu nie? 😉

Wspominałam, że najbardziej zależało mi na chłodnym odcieniu produktu, który wyglądałby na moich brwiach naturalnie. Nie wiem dlaczego w większości drogerii cienie do brwi mają ciepłą tonację a niekiedy wpadają nawet w rudość ;/

Tak prezentują się swatche mojego zestawu:

catrice eyebrow set

Najczęściej korzystam z tego ciemniejszego cienia.

A teraz najważniejsze czyli efekt:

przed

po

bfd

Jeżeli chodzi o kwestię jakości zestawu, to oceniam go bardzo pozytywnie. Cienie utrzymują się na brwiach przez cały dzień. Są one także bardzo dobrze napigmentowane. Mogą się co prawda trochę osypywać jednak wystarczy lekkie strzepnięcie pędzla by problem został rozwiązany 😉

Muszę niestety przyznać, iż do pełnego szczęścia, brakuje mi w tym zestawie wosku, który utrzymywałby kształt brwi. Posiłkuję się więc w dalszym ciągu żelem z Miyo 😉

Na koniec cena: ok. 17zł za 4g produktu.

A teraz news z tzw wokół tematu 😉 Firma Catrice wycofuje niedługo z swej oferty mój ukochany puder Prime and Fine. Jego recenzję znaleźć możecie <<tutaj>>.Jeżeli więc planowałyście go przetestować, to trzeba się spieszyć…;/

4 thoughts on “Mój obecnie ulubiony kosmetyk do podkreślania brwi czyli Catrice Eyebrow Set

  1. Świetny zestaw! Podobno 19 lipca w Hebe jest obniżka 40% na produkty Catrice, chyba już wiem na jaki produkt będę polować 😉 Swoją drogą, gdzieś czytałam że produkty do podkreślania brwi powinny być zawsze w chłodnym odcieniu – tym bardziej mnie dziwi, że w drogeriach dominują ciepłe barwy.

    Polubienie

  2. Mam z Essence, bardzo podobny, różnica w cenie i opakowaniu oraz wyposażeniu, essence ma tylko skośny pędzelek…pierw używałam tego jaśniejszego, ale faktycznie ciemniejszy daje ładniejszy efekt 🙂

    Polubienie

Skomentuj

