Makijaż z akcentem na usta :)


Ostatnimi czasy podobają mi się makijaże z mocno podkreślonymi ustami. Dla każdego, kto zna mnie trochę bliżej jest to duże zaskoczenie 🙂 Przyznaję, że sama sobie się dziwię, ale cóż, każda z nas potrzebuje czasem odmiany 😉

W mojej kolekcji szminek upodobałam sobie szczególnie te z Golden Rose, z serii Velvet Matte. Wiem, że już od dłuższego czasu są one bardzo popularne w tzw. blogosferze. Osobiście, zakochałam się w nich od pierwszego użycia i szczerze przyznaję, że cały ten szum wokół nich nie jest bezpodstawny. Świetna jakość za niską cenę! 🙂

Poniżej wrzucam Wam zdjęcia szminki, która towarzyszyła mi w ciągu ostatnich kilku dni:

DSC00169

DSC00170

DSC00173

A teraz kilka zdjęć makijażu. Jak za chwilę zauważycie, usta nie są całkowicie matowe gdyż dodałam odrobinę przezroczystego błyszczyka:

nhh

makijaż usta

zdjęcie makijaż

Dajcie znać co sądzicie o takiej wersji mnie 😉 Ciekawa też jestem jakie są Wasze ulubione szminki? 🙂

4 thoughts on “Makijaż z akcentem na usta :)

  1. Witaj! Wpadłam na Twojego bloga i chyba tu zostanę!:) szminka ktora masz na ustach ślicznie pasuje do Twojej urody! Ja najbardziej lubię szminki YSL trzeba za nie więcej zapłacić ale warto, szminki maja keemową konsystencje i dodatkowo nawilżają usta, a trwałość jest taka jak przy mocno marcowej szmince. Pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

