Pędzlowe nowości cz. 1


Witajcie, chciałabym dziś poopowiadać Wam o pędzlach, które pojawiły się w mojej toaletce, tudzież kuferku, całkiem niedawno. Mam już jednak na ich temat wyrobione zdanie także ufam, iż moje przemyślenia będą dla Was przydatne 🙂

Zacznijmy od powszechnie znanej i cenionej marki Hakuro i pędzla H13:

h13

Jest to pędzel wykonany z naturalnego, barwionego włosia kozy, natomiast trzonek jest oczywiście drewniany. Długość całkowita: 18cm, długość włosia: 3,5cm.

No cóż, mam mieszane uczucia co do tego pędzla. Głównie skusił mnie kształt włosia ułożony w stożek, który umożliwia precyzyjne aplikowanie różu, bronzera oraz rozświetlacza a właśnie tego było mi trzeba. Włosie niestety jest dość szorstkie i co jakiś czas zauważam jego wypadanie. Całe szczęście, że nie puszcza farby 🙂

Podsumowując: nie jest to na pewno pędzel tragiczny, ale spodziewałam się czegoś lepszego.

Cena: ok. 25zł

Kolejny pędzel z Hakuro to H77:

h77

Jak widzicie jest to dużo mniejsza wersja pędzla H13 ze względu na rodzaj oraz kształt włosia:

DSC04774

Jak możecie się domyślić, pędzel ten służy mi do blendowania cieni nad załamaniem powieki. Nie wiem od czego to zależy, ale włosie H77 jest całkiem przyjemne i nie drapie. Nie puszcza on także farby, włosia wypada bardzo sporadycznie. Jestem bardzo zadowolona z tego pędzla gdyż pozwala mi on sprawnie rozcierać cienie, tworząc efekt mgiełki jeżeli wiecie o co mi chodzi 🙂

Wymiary: długość całkowita: 18cm, długość włosia: 1,8cm.

Cena: ok. 16zł

I to by było tyle póki co jeżeli chodzi o Hakuro 🙂

Następnym pędzlem jest mój pierwszy nabytek z Eco Tools a mianowicie pędzel do pudru nr 1200 czyli Large Powder Brush:

large powder eco tools

eco tools

Włosie wykonane jest z taklonu co sprawia, iż pędzel jest niesamowicie miękki i przyjemny w użytkowaniu. Trzonek natomiast, jak to Eco Tools, wykonany został z bambusa.

Generalnie, szukałam już jakiś czas pędzla do pudru, który będzie większych gabarytów, ale z niebyt zbitym włosiem. Pędzel ten spełnia więc moje oczekiwania w 100%. Dodatkowo, jak na razie nie wypadł z niego ani jeden włos a prany był już kilkakrotnie no i przeżył wycieczkę w plecaku do Niemiec 😉

Dodatkowo, do pędzla dołączone zostało praktyczne etui pomocne przy jego transporcie:

P1010330

Cena: ok 30zł

Ostatnim pędzlem, o którym chciałabym powiedzieć w tej części wpisu jest  pędzel do korektora firmy Manhattan:

manhattan

Myślę, że nie przesadzę mówiąc, iż jest to najlepszy pędzel do korektora jaki do tej pory miałam okazję używać. Sprawdza się on u mnie nawet lepiej niż pędzel z Bobbi Brown gdyż jest od niego bardziej precyzyjny. Zapewne z jego żywotnością będzie już trochę gorzej, ale cóż z tego jeżeli nabyłam go za 2,50zł na kosmetykizameryki.pl 😉 (Możecie go znaleźć także na allegro w jeszcze niższej cenie ;))

Włosie pędzla jest lekko zaokrąglone, umieszczone w spłaszczonej skuwce oraz wykonane z tworzywa sztucznego (podobnie jak sam trzonek)

Długość całkowita pędzla to 15 cm a samego włosia 1,2cm.

Poniżej wklejam Wam jego zdjęcie w trochę lepszej jakości:

namacb_1

Źródło: Allegro.

To by było tyle na dzisiaj 🙂

Wkrótce powrócę do Was z cz. 2 moich pędzlowych nowości. Będę w niej mówiła m.in. o pędzlach z Pierre Rene Professional.

7 thoughts on “Pędzlowe nowości cz. 1

    • Dziś zauważyłam, że to włosie wygląda jakby się „kruszyło” tzn nie zawsze wypada cały włos, ale do twarzy przyczepiają się jego odłamki ;p No cóż, dobrze, że z tego co mówisz przynajmniej utrzyma kształt 🙂

      Polubienie

      • Tak, ksztalt utrzymuje ale co makijaz to znalezione male wloski na twarzy ;P Po jego zakupie po kilku miesiacach przeczytalam recenzje tego pedzelka u innej blogerki i bylo to samo. Wychodzi na to, ze kazdy egzemplarz tego modelu tak ma

        Polubienie

  1. Ja mam kilka pędzli Kavai, kupiłam je w sklepie internetowym i jestem maga zadowolona. Są świetne. Numerek 21 do pudru i różu z włosia kozy jest niewyobrażalnie mięciutki. Numerek 86 do zrobienia efektu przydymionego oka z włosia sobola 🙂 jest niezastąpiony . Naprawdę pędzle godne polecenia

    Polubienie

Skomentuj

