Makijażowy update czyli szare smoky eyes


Kochane, jak wiecie, robienie makijaży jest moją pasją. To właśnie było takim moim motywatorem do stworzenia bloga. Niestety, nie posiadając póki co odpowiedniego sprzętu, zdjęcia tychże „prac” nie pojawiają się tutaj za często. Postanowiłam jednak od czasu do czasu coś umieścić (choćby i robionego komórką) abyście mogły zauważyć (mam nadzieję) jakiś progres moich umiejętności i przede wszystkim mi w nim towarzyszyć 🙂

Po tym trochę przydługim wstępie, zamieszczam zdjęcia ostatniego, szarawego smoky eyes:

hhsds

oczy

bbb

make up

Użyte kosmetyki:

Twarz:

Podkład: Max Factor Lasting Performance (100 Fair)

Puder: Pierre Rene Loose Powder (003 Transparent)

Konturowanie: Sleek Face Form (Fair)

Róż: Astor (008 Brown Berry)

Korektor: Eveline Art Scenic (oo4) oraz Catrice kamuflaż (010)

Brwi:

Catrice Eyebrow set

Oczy:

Rimmel Trio Eyeshadow(747 Dark Angel)

Rimmel Glam Eyes (004 Smoky Blue)

Miyo Kredka/Eyeliner Black Maniac

Tusz: Lovely Curling Pump up

Usta:

Szminka Astor (112 Lillac Tulle)

Dajcie znać co myslicie o takiej makijażowej propozycji 🙂

6 thoughts on “Makijażowy update czyli szare smoky eyes

  1. Bardzo fajny odcien cieni, ja ostatnio znalazlam jedyny szary cien jaki mam, cos czuje, ze szykuja sie zakupy……. Wyrabiasz sie kochana, makijaze coraz ladniejsze 😉

    Lubię to

Skomentuj

