Kilka słów o kontrowersyjnym peelingu pod prysznic Papaya & Bio Kokos z Alterry ;)


DSC04519

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją wyżej przedstawionego kosmetyku. Powiem Wam, że byłam szczerze zdziwiona ilością negatywnych opinii zamieszczanych w internecie na jego temat 😉 Wielokrotnie czaiłam się na ten produkt w Rossmannie, jednak bardzo często zastawałam pustą półkę w jego miejsce oraz jedynie karteczkę z jego nazwą i ceną 😉 Myślałam więc, że jest to peeling rozchwytywany i tym bardziej byłam zadowolona gdy pewnego razu udało mi się go zakupić 😉

Tak prezentuje się opis kosmetyku w jęz. polskim:

DSC04521

Jak dla mnie, to producent na tak małej karteczce powtarza dwukrotnie, iż jest to peeling łagodny/delikatny. Nie rozumiem więc zarzutów na temat jego małej skuteczności. Na pewno nie jest to peeling gruboziarnisty typu papier ścierny, który zedrze wszystko to co trzeba i nie trzeba 😉

Kosmetyk ten zamiast ziarenek posiada wiórki kokosowe, które delikatnie wygładzają naszą skórę:

102_0113Źródło: youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com

Jako osoba posiadająca skórę wrażliwą doceniam ten produkt za jego skład w którym brak jest silikonów, parafiny, barwników, substancji konserwujących, SLS itp. Jest to pierwszy peeling drogeryjny, który mnie nie uczula. (Do tej pory stosowałam domowej roboty peeling kawowy, jednak szorowanie całej wanny po kąpieli może być demotywujące ;))

Kolejnym zarzutem, którego doszukałam się w sieci jest to, iż peeling się nie pieni 😉 No cóż, gdyby się pienił, zapewne zawierał by słynny SLS, który mnie uczula/podrażnia…

Sam zapach jest dość specyficzny, przyznaję. Mi osobiście on odpowiada, gdyż jestem fanką produktów kokosowych zarówno w wersji kosmetycznej jak i spożywczej 🙂 Zaletą jest więc dla mnie także to, iż zapach utrzymuje się do kilku godzin po kąpieli 🙂

Jedyny minus, którego się dopatrzyłam to mała wydajność spowodowana dość dużym otworem. Przez to również, trudno jest utrzymać opakowanie w czystości.

Podsumowując. Kosmetyk ten sprawdza się u mnie dobrze i na pewno zakupię kolejne opakowanie.

Na koniec cena: 8-9zł przy 200ml.

Dajcie znać czy miałyście okazję używać ten produkt i jakie są Wasze wrażenia 🙂

4 thoughts on “Kilka słów o kontrowersyjnym peelingu pod prysznic Papaya & Bio Kokos z Alterry ;)

Skomentuj

