Fotorelacja z Zawodowego Kursu Wizażu & Stylizacji w Szkole Artystycznej Marzeny Daleckiej :)


Z racji tego, iż mój kurs dobiegł końca, postanowiłam podzielić się z Wami „na świeżo” moimi wrażeniami i sporą porcją zdjęć 🙂

Zacznę może od tego, iż kurs składał się z trzech części: wizaż I stopnia, wizaż II stopnia oraz stylizacja. Miałam bardzo komfortową sytuację z racji tego, iż oprócz mnie na kursie przebywały max. 2 inne dziewczyny oraz instruktorka. Dzięki temu atmosfera była bardzo przyjazna i kameralna.

Jeżeli jesteście zainteresowani szczegółowymi informacjami nt kursu takimi jak cena, ilość godzin oraz sam program, odsyłam do opisu na stronie szkoły <<TUTAJ>>

A teraz zdjęcia 🙂 Tak prezentowała się pracownia wizażu:

WP_20140508_008

Jak się domyślacie, z przyjemnością: „zanurkowałam” wśród kosmetycznych dobroci ;))

DSC04153

DSC04231

A tutaj moje stanowisko pracy:

DSC04241

Praktycznie codziennie przychodziły do nas panie na tzw metamorfozy, podczas których przeprowadzałyśmy analizę kolorystyczną, analizę typu sylwetki oraz oczywiście wykonywałyśmy makijaż.

Bardzo często malowałyśmy także siebie nawzajem. Poniżej moja współkursantka Monika z wykonanym przeze mnie makijażem w wersji Pin Up 😉

DSC04181

Zdarzało nam się także malować samą instruktorkę – Olgę Ziębę – przemiłą i bardzo inspirującą osobę:

IMG_0900

IMG_0901

W czasie kursu miałyśmy kilka sesji fotograficznych, dzięki czemu mam już moje pierwsze zdjęcia do portfolio. Oto kilka z nich:

_MG_3194

_MG_3212

_MG_3104

_MG_3099

_MG_3096

Poniżej moja przyjaciółka Ola, której jestem ogromnie wdzięczna za chęć odegrania roli modelki 🙂

_MG_3304

_MG_3325

_MG_3314

_MG_3328

Fotografował Mateusz Dalecki.

Podsumowując. Jestem bardzo zadowolona z kursu, myślę, że się sporo nauczyłam. Myślę, że te najważniejsze lekcje nie odnoszą się już tylko do samej techniki malowania, co do wiary w swoje umiejętności 😉 Z tym mam chyba największy problem ;)) Jestem bardzo wdzięczna Oldze Ziębie za słowa zachęty i motywacji, które dodały mi wiatru w skrzydła 😉

No cóż, pierwszy krok  już wykonałam 🙂

DSC04336

7 thoughts on “Fotorelacja z Zawodowego Kursu Wizażu & Stylizacji w Szkole Artystycznej Marzeny Daleckiej :)

  1. Super, pierwsze koty za ploty!!!! Pamietaj by dobrze wybierac kursy by nie wyrzucac pieniedzy w bloto. Ile ja tam wspanialosci na stole widze hmmmmm bylas w raju ;P

    Polubienie

  2. Uwazaj na roznego rodzaju kursy bo naprawde roznie bywa. Najlepiej znalesc swoje guru makijazu i pojsc do niego na warsztaty jednodniowe lub weekendowe. Ja zawsze chcialam i poki co jeszcze mi sie nie udalo pojsc na taki kurs. Czekam az tylko bedzie cos w Warszawie jak bede planowac tam podroz

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

