Recenzja płynu micelarnego Loreal Ideal Soft


Dzisiaj przychodzę do Was z moim niedawnym odkryciem czyli płynem micelarnym firmy Loreal, przeznaczonym do skóry suchej oraz wrażliwej. Tak prezentuje się jego opakowanie:

DSC04284

DSC04429

Tak naprawdę, produkt ten został już przeze mnie zużyty, mam więc wyrobioną konkretną opinię na jego temat 🙂

Przede wszystkim, jest to kosmetyk hipoalergiczny, bezzapachowy, nie zawierający bez alkoholu, beztłuszczowy. Już dawno nie spotkałam się z produktem przeznaczonym do demakijażu, który byłby tak łagodny dla mojej cery. Nawet w sytuacji gdy płyn dostał się do oka, nie odczuwałam żadnego pieczenia ani podrażnienia.

Dodatkowo, świetnie radzi on sobie ze zmywaniem makijażu. Wystarczy chwila by płyn rozpuścił nawet najmocniejszy eyeliner, kremowy cień itp.

Czasem po zmyciu makijażu miewam uczucie ściągnięcia cery. Nie działo się to jednak podczas używania płynu Ideal Soft. Miałam wręcz wrażenie, że kosmetyk ten delikatnie wygładza i zmiękcza skórę. Było to bardzo przyjemne uczucie 😉

Z takich mniej istotnych plusów, ale jednak plusów  jest fajny design opakowania, podoba mi się 🙂

Jedynym minusem, który zauważyłam, jest (możecie się teraz ze mnie śmiać) zbyt duży otwór:

DSC04426

Przy każdym użyciu tego produktu miałam wrażenie, że wydobyłam jego zbyt dużą ilość. Po prostu całkiem sporo wylewa się na wacik. Rezultatem tego jest skończenie płynu w szybszym tempie niż bym chciała 🙂

Na koniec cena: standardowo ok. 15-17zł przy 200ml czyli nie tak znowu mało…Ja zdobyłam go w promocji w Naturze za ok. 11zł.

Na pewno będę do niego wracać, ale tylko gdy dorwę go w promocji. Na pewno, na dzień dzisiejszy jest to mój numer 1 wśród płynów micelarnych 🙂

Dajcie znać, czy miałyście już okazję go używać 🙂

5 thoughts on “Recenzja płynu micelarnego Loreal Ideal Soft

  1. Kupiłam niedawno sławnego Garniera (jest teraz na promocji w Ross ok. 12 zł za 400 ml) i porównując składy to faktycznie różnią się tylko jednym na końcu…myślę, że to prawie to samo 🙂 Moja pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, a także mam wrażliwą cerę i oczy zobaczymy jak będzie dalej 🙂

    Lubię to

Skomentuj

