Promocyjne zakupy w Drogerii Natura ;)


Jak zapewne już wiecie, od kilku dni trwa promocyjny szał w Drogeriach Rossmann oraz Natura. O ile nie planowałam żadnych większych zakupów w Rossmannie (poza moją ukochaną maskarą z Lovely za 5zł ;), to już do Natury udałam się dość podekscytowana  ;p Wybrałam strategiczne miejsce czyli takie, które oddalone jest od centrum, dzięki czemu nie musiałam obijać się o inne dziewczyny, przeciskające się przy szafach 😉 A oto i moje zakupy:

DSC04089

Tak naprawdę, każdego z tych produktów już użyłam jednak poczekam aż wyrobię sobie dokładną opinię i wrócę do Was z pełną ich recenzją.

Tak na gorąco chciałam Wam tylko dać znać, iż niestety, ale wśród moich łupów znalazł się jeden ekstremalny bubel. A jest nim pędzel do blendowania z Essence:

DSC04117

Już widzę Wasze spojrzenie mówiące: „kobieto a czego oczekiwałaś od pędzla za 6,99zł (w promocji ok 4zł ;p) ??” 😉 No cóż, oczywiście, że nie oczekiwałam od niego cudów, ale po przeczytaniu sporej ilości pozytywnych opinii w internecie, miałam nadzieję, że się może do czegoś przydać…;)

Wczoraj blendowałam nim cienie, po czym spostrzegłam fioletowawą plamę nad załamaniem powieki. Nie, nie używałam fioletowego cienia. Tak, niestety, pędzel puszcza farbę. Czyściłam go już kilkakrotnie szarym mydłem, cały czas farbuje, dodatkowo stracił ok 1/3 włosia. Dramat…nie polecam choćby i za darmo.

Rozczarowałam się również cieniem o numerze 89 Passion z Pierre Rene, który przypominał mi Taupe z palety Sleek Au Naturel. Od jakiegoś czasu szukałam dla niego zamiennika, bo bardzo go lubię a niestety praktycznie już go zużyłam. Tak wygląda porównanie obu cieni:

bxbbx

Jak widzicie, podobieństwo jest duże, niestety cień z Pierre Rene osypuje się dramatycznie, co skutecznie zniechęca mnie do jego ponownego użycia. Cóż, szukanie tanich zamienników bywa czasem bolesne 😉

Na koniec zamieszczam Wam ceny wszystkich kosmetyków przed i w trakcie promocji:

Loreal, płyn micelarny Ideal Soft – cena standardowa ok. 17zł – w promocji 11zł

Catrice, puder transparentny Prime and Fine – cena standardowa ok. 23,99zł – w promocji 14,40zł (Coś czuję, że to będzie mój ulubieniec)

Kobo, korektor modelling iluminator 101, cena standardowa ok. 16,99 – cena w promocji – 10zł

Sensique, Velvet Touch 117 oraz Dimond Shine 138– każdy w cenie standardowej po 6,99zł – w promocji 4zł

Pierre Rene, cienie 119 Mocha oraz 89 Passion – cena standardowa 7,88zł – w promocji 4,80zł

Skomentuj

