Kosmetyki marki Rossmann, po które sięgam najczęściej


DSC03825

Rossmann jest chyba najbardziej popularną drogerią w Polsce. Domyślam się więc, że ich produkty są Wam bardzo dobrze znane od lat. Wpadłam jednak na pomysł aby przedstawić Wam te kosmetyki, które najczęściej lądują w moim koszyku. A nóż, w gąszczu sklepowych półek nie miałyście jeszcze okazji na nie trafić i wypróbować 🙂

Kończąc mój wstęp dodam tylko, że chodzi mi o tzw. marki własne sieci Rossmann a nie kosmetyki dostępne w każdej innej drogerii 😉

Przechodzę więc do omówienia produktów:

Szampon z Babydream:

thumb31_8897000

Jak nazwa wskazuje jest to szampon przeznaczony dla niemowląt 🙂 Został on jednak niesamowicie rozsławiony przez blogerki i vlogerki. Szczerze mówiąc, wcale się temu nie dziwię gdyż posiada on dobry skład pozbawiony SLS, parabenów, silikonów, parafiny oraz sztucznych barwników. Z moich doświadczeń wynika, iż nie każdy kosmetyk skierowany do pielęgnacji niemowląt posiada odpowiedni dla tego przeznaczenia skład :/ Szampon z Babydream dobrze się pieni, przyjemnie pachnie, myje włosy tak jak powinien. Minusem jest to, że powoduje plączenie włosów. Nauczyłam się je myć poprzez delikatne wmasowywanie szamponu krok po kroku. Wymaga stosowania odżywki aby włosy dały się dobrze rozczesać.

Cena standardowa to 4zł za 250ml lecz często występuje w promocji ;D

Myślę, że jest to świetny szampon na co dzień dla osób o wrażliwej skórze. Nadaję się on także do mycia całego ciała a także pędzli 😉

Produkty z Alterry:

thumb31_8896968

Jestem wielką fanką tej marki. Ich kosmetyki posiadają szereg certyfikatów ekologicznych (Vegan, DAAB, BDIH), które przyznawane są produktom zawierającym wyłącznie naturalne, roślinne składniki pochodzące z kontrolowanych upraw.

Na zdjęciu u góry posta, przedstawiłam Wam odżywkę Granat & Aloes, która świetnie się u mnie sprawdza. Jest ona przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Próbowałam też inne rodzaje, jednak jej zapach najbardziej mi odpowiada. Kosmetyk pięknie nawilża i wygładza włosy. Możecie także dostać szampon z serii Granat & Aloes.

Cena bez promocji to 9,99zł za 200ml, ale możecie ją często dorwać już za 6zł 😉

Obok niej prezentuje się kremowy żel pod prysznic z Bio pomarańczy i Bio wanilii. Zawiera on naturalne substancje myjące, glicerynę oraz olej sojowy, które nawilżają skórę. Muszę przyznać, że jest to miła odmiana po bezpiecznych acz nudnawych emulsjach z Medidermu i szarych mydłach z Białego Jelenia ;D Po kilku pierwszych użyciach byłam przeszczęśliwa, że kosmetyk ten mnie nie uczula! No i pięknie pachnie…

Cena standardowa: 7,50zł za 250ml.

Aktualnie zużyłam także bardzo przyjazne mydło w płynie Limonka & Aloes. Opakowanie wyrzuciłam, ale także gorąco je Wam polecam.

Produkty marki Isana:

500px-Isana_logo.svg

Jest to chyba najbardziej znana, flagowa Rossmann’owska linia. W niej upodobałam sobie szczególnie kremy do rąk (oliwkowy bądź intensywnie odżywiający z 5% Urea) Są one „treściwe”, dobrze nawilżają i nie wylewają nam się z opakowania przy otwieraniu jak to czasem bywa.

Cena: ten oliwkowy dostałam w promocji za 3zł.

Obok kremu z Isany możecie zauważyć na zdjęciu piankę do włosów. Nie oczekuję od niej spektakularnych efektów. Jest mi ona pomocna przy modelowaniu włosów i sprawdza się w tym całkiem dobrze.

Cena standardowa: 6zł.

I ostatnia marka czyli Synergen:

thumb31_8897800

Jest ona skierowana głównie do pielęgnacji młodej cery nastolatek (produkty antybakteryjne, przeciwtrądzikowe itp.) W blogosferze słynie ona z pudrów, fluidów i korektorów. Niestety te zupełnie się u mnie nie sprawdziły i nie specjalnie je Wam polecam…

Znalazłam jednak w niej coś ciekawego i są to dezodoranty 😉 Kilka dni temu nabyłam ten o nazwie Dearly za niecałe 4zł za 150ml 😉 Jest on przeznaczony do wrażliwej skóry, nie zawiera alkoholu, parabenów, barwników ani środków konserwujących. Jego zapach jest mega słodki, owocowy, intensywny. To co zrobiło na mnie największe wrażenie to jego wytrzymałość. Przez cały dzień a nawet także podczas następnego, czułam go na moich ubraniach. Spodziewałybyście się tego po dezodorancie za ok 3zł z hakiem? Ja nie 🙂

Jeżeli dotrwałyście dzielnie do końca, zachęcam do podzielenia się Waszymi ulubionymi produktami z Rossmanna 😀

5 thoughts on “Kosmetyki marki Rossmann, po które sięgam najczęściej

  1. Z przedstawionych na obrazku nie miałam jedynie dezodorantu i szampony dla dzieci.Rossmanowskie kosmetyki od dawna nalezą do mich ulubieńców.Przypomniały mi się czasy kiedy tylko w Warszawie znajdowały się ich sklepy.Wracając od siostry z Wawy robiłam zapasy i połowę bagażnika w samochodzie zajmowały kosmetyki Rossmana.

    Lubię to

  2. Oj, widzę sporo moich stałych wyborów 🙂 marki własne Rossmanna są naprawdę świetne, ostatnio spędziłam tam chyba 10 minut przebierając w jak najbardziej delikatnych żelach do mycia twarzy, sprawdzałam wszystkie za 30-40zł i co się okazało? Że najprzyjemniejszy skład ma ich produkt z Rival de Loop, kosztujący jakieś 5zł z groszami 🙂

    Lubię to

Skomentuj

