Lumene – Sensitive Touch Easy Wash czyli ochronna mascara do oczu wrażliwych


O fińskiej marce Lumene słyszałam już wielokrotnie. Nie miałam jednak do tej pory okazji przetestować żadnego z ich produktów. Zmieniło się to w tym miesiącu gdy moja ukochana mascara z Lovely wyschła i potrzebowałam szybko coś kupić. Skorzystałam z jakże atrakcyjnej promocji w sklepie ladymakeup, w którym zamiast 39,90zł zapłaciłam za nią 11,90zł (7ml) 🙂 Zdziwiło mnie natomiast to, iż na temat tej mascary trudno znaleźć jakąkolwiek recenzję, mam więc nadzieję, że moje dzisiejsze przemyślenia będą dla Was pomocne.

A oto jak prezentuje się mascara:

 DSC03682

DSC03679

A teraz, dość istotna sprawa czyli szczoteczka:

lumene mascara

Jak widzicie, jest ona silikonowa, co przy zakupie było dla mnie istotną zaletą. Niestety nie wiedząc czemu jej kształt niezupełnie się u mnie sprawdził. Muszę przyznać, że moje rzęsy są bardzo liche. Z racji tego liczę zarówno na ich mocne pogrubienie jak i wydłużenie. Efekt uzyskany dzięki mascarze z Lumene był bardzo subtelny i nie satysfakcjonował mnie. O ile dolne rzęsy wyglądały w miarę w porządku, to rezultat na górnych rzęsach zupełnie mi nie odpowiadał.

Tutaj może spojrzeć na efekt:

DSC03730

DSC03739

Z racji tego, iż mascara Lovely Curling Pump Up posiada silikonową szczoteczkę, z którą świetnie mi się współpracuje, postanowiłam ją umyć, zdezynfekować i połączyć z tuszem Lumene:

szcz2

DSC03742

Muszę przyznać, że zabieg ten bardzo ułatwił mi życie. W końcu moje rzęsy zaczęły wyglądać tak jak lubię 🙂 Dodatkowo odkryłam, iż mascara ta nie zasycha na rzęsach tak szybko jak Lovely CPU, z racji tego możemy przez dłuższy czas dodawać kolejne warstwy czyli budować efekt bez przesadnego ich sklejania.

Jeżeli chodzi o zalety tego produktu, to na pewno na przód wychodzi jego skład. Mascara nie zawiera substancji zapachowych, alkoholu, parabenów, silikonów ani kathonu. Myślę, że dla osób o bardzo wrażliwych oczach jest to wielki plus. Osobiście, noszę soczewki kontaktowe, ale moje oczy nie są jakoś wybitnie drażliwe, z tego też względu trudno jest mi się w 100% do tych zapewnień odnieść.

Przejdźmy teraz do tego, dużego, szumnego sloganu zawartego w nazwie a więc Easy Wash 😉 Nie zauważyłam aby proces zmywania tej mascary różnił się w jakiś znaczący sposób od zmywania innych. Być może jest to odrobinę łatwiejsze, ale bez żadnego efektu wow 😉

Póki co, nie zauważyłam aby tusz kruszył się pod koniec dnia czy rozmazywał.

Na koniec, odpowiem sobie sama na pytanie: czy kupiłabym ten tusz w regularnej cenie 39,90zł? Na pewno nie 🙂 Jednak za cenę ok 12zł oraz zmianie szczoteczki jestem całkiem zadowolona 😉

One thought on “Lumene – Sensitive Touch Easy Wash czyli ochronna mascara do oczu wrażliwych

Skomentuj

