Moje najnowsze, apteczne odkrycie czyli emulsja micelarna do mycia twarzy – Anida Medi Soft


Miałam dziś w planach dodać kolejną część mojej sagi o produktach hipoalergicznych do mycia twarzy. Stwierdziłam jednak, że emulsja z Anidy nie jest po prostu jednym z wielu kosmetyków do mycia twarzy. Jest to polski produkt, który mnie ostatnio zachwycił zarówno pod względem ceny jak i działania. Stąd więc zasłużony, osobny wątek 😉

Na początek zamieszczam zdjęcia opakowania:

 DSC03718

DSC03719

Emulsja ta ma półprzezroczystą konsystencję, jest bezzapachowa, nie zawiera mydła oraz parabenów:

konsystencja

Produkt ten bezproblemowo radzi sobie ze zmywaniem makijażu (nawet przy mocno pomalowanych oczach). Cieszy mnie to szczególnie z tego względu, iż nie muszę już maltretować moich rzęs tarciem płatkami kosmetycznymi 😉

Z racji tego, iż jest to produkt hipoalergiczny (nie tylko z nazwy;) nie zauważyłam na swej skórze żadnego podrażnienia ani przesuszenia.

Po przemyciu twarzy emulsją moja cera jest głęboko oczyszczona, zmiękczona i delikatnie nawilżona.

A teraz wisienka na torcie czyli cena 😉 W zależności od miejsca, w którym ją znajdziecie, cena waha się pomiędzy 7 a 10zł za 300ml.

Dla porównania cena Cetaphilu przy 250ml to ok. 30-35zł. Warto jeszcze dodać, że Anida lepiej zmywa makijaż od Cetaphilu i o dziwo ma dużo bardziej przyjazny skład.

Mam nadzieję, że ten wpis okaże się dla Was pomocny. Przyznaję, że zamieszczanie informacji o niedrogich a świetnych jakościowo produktach daje mi dużo radości 😉

5 thoughts on “Moje najnowsze, apteczne odkrycie czyli emulsja micelarna do mycia twarzy – Anida Medi Soft

Skomentuj

