Miyo Cheeky Blush 03 Rose czyli ładny, niedrogi róż na co dzień


Od jakiegoś czasu poszukiwałam delikatnego różu, dodającego cerze „świeżości”;) Nie chciałam na niego wydawać wielkich pieniędzy gdyż nie jestem specjalną pasjonatką róży aczkolwiek zauważam i cenię sobie efekty jakie można dzięki nim uzyskać. Jak wiecie posiadam już w swojej kolekcji róż Rose Gold ze Sleeka (pisałam o nim wcześniej <<klik>> ) Cały czas miałam jednak wrażenie, że brakuje mi czegoś subtelniejszego na tak zwane zwyczajne dni 🙂

Tak prezentuje się opakowanie Miyo Cheeky Blush:

 DSC03251

DSC03254

Jak widzicie nic nadzwyczajnego, zwykłe, tanie, plastikowe kółko, trochę większe od ich cieni (średnica 3,5cm:)

Bardzo podoba mi się natomiast jego lekko zgaszony kolor oraz to, że róż jest całkowicie matowy:

 DSC03563

Poniżej możecie zobaczyć zestawienie z różem ze Sleeka:

 DSC03568

A teraz podsumowanie. Produkt ten odbieram pozytywnie. Jego pigmentacja jest zadowalająca, ładnie rozciera się na policzkach, trwałość wynosi dobre kilka godzin. W ciągu dnia może się lekko ścierać. Róż ten podobnie jak cienie z linii Miyo ma tendencję do osypywania się przy nakładaniu, ale nie jest to dla mnie uciążliwe. Jest to kosmetyk hipoalergiczny, nie zawiera parabenów.

Cena: 7,99zł (5g.)

Dostępność: Szafy Miyo (np. Drogeria Jaśmin)

Pozostałe odcienie róży Cheeky Blush:

miyo cheeky blush odcienie

A jaki jest Wasz ulubiony róż? 🙂

6 thoughts on “Miyo Cheeky Blush 03 Rose czyli ładny, niedrogi róż na co dzień

Skomentuj

