Cienie pojedyncze od Pierre Rene oraz możliwość nabycia ich w bardzo niskiej cenie ;)


Dzisiaj jak widzicie po tytule – kosmetyków Pierre Rene ciąg dalszy 😉 Nie wiem czy słyszałyście o tym, iż marka ta zmienia opakowania cieni Single Eyeshadows. Z tego właśnie powodu są one dostępne w jakże zawrotnej cenie 2,99zł 😉 Ich cena standardowa to 6,46zł. Jeżeli więc planowałyście zakup cieni w najbliższym czasie, jest teraz ku temu fajna okazja.

Osobiście, brakowało mi w mojej kolekcji cieni typowo rudych, pomarańczowych itp. Bardzo się cieszę, że takie właśnie kolory udało mi się znaleźć a raczej wygrzebać w koszyku znajdującym się w Drogerii Jaśmin 😉

Tak prezentują się moje nowe nabytki:

 DSC03479

pierre rene single eyeshadows

W sumie dobrze, że producent zmienia te opakowanie, bo moim zdaniem nie jest ono zbyt praktyczne. Rozumiem, że założenie było całkowicie odwrotne 😉

DSC03471

Jak widzicie aby otworzyć cień potrzebujemy zdjąć plastikową nakładkę, która równocześnie jest pacynką. Pacynek nie używam i bardzo ich nie lubię. Jednak głównym problemem jest zahaczanie pacynką o cień prawie za każdym razem gdy potrzebujemy go otworzyć…Może nie jest to jakaś wielka tragedia i z pewnością mogłabym z nią żyć, ale fajnie, że firma chce coś z tym zrobić ;p

Ok 🙂 A teraz wrzucę Wam pojedyncze swatche (bez bazy) Może na początek pokażę Wam ten, który zrobił na mnie najmniejsze wrażenie czyli matowy cień o numerze 74:

DSC03480

Tak jak mówiłam jest to taki ciepły, rudy kolor. Pigmentacja może nie zachwyca, ale ogólnie jest w porządku.

Zachwyciły mnie natomiast następne dwa cienie 🙂

Tak prezentuje się perłowy cień o numerze 37:

 DSC03474

Jest on po prostu piękny. Brokat jest bardzo drobno zmielony. Jestem mile zaskoczona przełożeniem jakości do ceny.

I ostatni, miętowy, perłowy cień o numerze 77 (Stars Pepper Mint):

DSC03478

Każdy z cieni jest pojemności 1,5 grama. Już na pierwszy rzut oka widzę, że będą się mniej osypywać od Miyo a jak wiemy idzie za tym większa wydajność. Są to także kosmetyki hipoalergiczne, zawierają witaminy A i E oraz filtry przeciwsłoneczne.

Cienie te występują w wersji matowej, satynowej,brokatowej, metalicznej oraz szafirowej.

Nie będę dziś podawać Wam więcej szczegółów na ich temat (trwałość, rozcieranie) gdyż potrzebuję do tego więcej czasu. Postaram się niedługo zamieścić makijaż wykonany przy pomocy tych cieni. Dziś chciałam Wam po prostu dać znać o tej promocji. Jeżeli w Waszej miejscowości nie ma Drogerii Jaśmin czy szafy Pierre Rene, możecie złożyć zamówienie na ich stronie. <<KLIK>>

Skomentuj

