Nowość od Miyo – Stylizator do brwi Clever Brow (02 Brown)


Niedawno złożyłam zamówienie na stronie http://www.pierrerene.pl. Generalnie moim celem było przetestowanie podkładu Skin Balance, o którym słyszałam wiele dobrego a upolowanie w drogeriach najjaśniejszego odcienia nr 20 Champagne graniczy z cudem 😉 Przy okazji zaglądając do zakładki z nowościami natknęłam się na wymieniony w tytule stylizator z Miyo:

DSC03411

DSC03265

Na pierwszy rzut oka skojarzył mi się on z jasno brązową mascarą. Tak prezentują się swatche wykonane przy różnym oświetleniu:

stylizator do brwi Miyo

Jak widzicie produkt ten ma konsystencję żelową. Ze względu na jego jasny odcień nie musimy obawiać się osiągnięcia przesadzonego, karykaturalnego efektu.

Sama szczoteczka także jest bardzo klasyczna:

DSC03410

A teraz najważniejsze, czyli co tak naprawdę stylizator robi z naszymi rzęsami 😉

stylizator miyo

Jak widzicie efekt jest bardzo delikatny, dla niektórych zapewne ledwie zauważalny. Kosmetyk ten lekko przyciemnia brwi, nabłyszcza je, ale przede wszystkim skleja dzięki czemu trzymane są w ryzach przez cały dzień. Efekt ten możemy stopniować. Osobiście nie lubię aplikować tego produktu w dużych ilościach, gdyż mam wtedy wrażenie, że moje brwi wyglądają na mokre. Warto jest wspomagać się np. czystą szczoteczką po starej maskarze, która pomoże nam przeczesywać brwi, rozprowadzając żel równomiernie na całej długości.

Jeżeli wolicie mocniej podkreślone brwi, możecie oczywiście nabyć stylizator w kolorze czarnym. Osobiście, wolę wypełniać je cieniem do powiek. Ostatnio jest to 25 Ash z Miyo. Przy zakupie Clever Brow chodziło mi głównie o trzymanie brwi w jednym miejscu i nie zawiodłam się.

Czytałam także, że kosmetyk ten zawiera składniki aktywne, pielęgnujące takie jak ekstrakt z korzenia imbiru oraz hydrolizat protein pszenicy.

Jego cena to 6,99zł za 8ml.

Podsumowując… ogólnie jestem zadowolona z tego produktu 🙂 Na pewno nie jest to niezbędny kosmetyk w mojej toaletce, ale na dobry początek stylizacji brwi jest jak znalazł. Myślę, że dziewczyny dysponujące mniejszym budżetem, stawiające pierwsze kroki przy stylizacji brwi powinny być zadowolone.

2 thoughts on “Nowość od Miyo – Stylizator do brwi Clever Brow (02 Brown)

Skomentuj

