Mój dzienny makijaż wykonany paletą Sleek Au Naturel


Makijaż, który dzisiaj chciałabym Wam pokazać jest moim typem na dni, w których od rana gdzieś się śpieszę lub po prostu nie mam nastroju na makijażowe eksperymenty 😉 O palecie Au Naturel zapewne już w większości słyszałyście;) Prezentuje się ona pięknie, szczególnie dla osób lubiących spokojne, stonowane kolory:

naturel_1

A tak wygląda mój makijaż:

otwarte

oczy zamknięte 1

au naturel

Do jego wykonania użyłam perłowego, szampańskiego cienia na całą powiekę (tego, który znajduje się w prawym górnym rogu) W zewnętrzny kącik nałożyłam także cień perłowy, ale taki bardziej miedziany brąz (pierwszy z lewej, na dole) Tak na marginesie dodam tylko, że bardzo się on osypuje… Dolną powiekę podkreśliłam matowym cieniem, który jest takim przybrudzonym fioletem (na lewo od czarnego cienia na palecie) Ten cień roztarłam również w załamaniu powieki niestety na zdjęciach nie bardzo to widać :/

Lubię zmieniać kolor kreski na dolnej powiece w zależności od humoru. Ostatnio jakikolwiek makijaż wykonuję, podkreślona dolna powieka jest jego istotnym elementem 😉

Poniżej zdjęcie z kreską w kolorze zielonym:

popr

mak2

Jestem ciekawa jak wygląda Wasz sprawdzony i szybki makijaż? 🙂

2 thoughts on “Mój dzienny makijaż wykonany paletą Sleek Au Naturel

Skomentuj

