Old Hollywood Collection Travel Brush Set czyli zestaw pędzli podróżnych od Bobbi Brown


W ostatnim wpisie dotyczącym prezentu od mojej przyjaciółki, zrecenzowałam Wam paletę korektorów/podkładów BBU od Bobbi Brown. Dziś przyszedł czas na pędzle. Jak nazwa wskazuje zestaw ten został zaprojektowany idealnie do potrzeb osoby będącej na wyjeździe, w podróży itp. Jest to nowa, limitowana edycja.

Pędzle umieszczone zostały w pięknym, złotym etui:

 Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-3

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-4

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection

Każdy z nich został bardzo solidnie zabezpieczony. Przyznaję, że ze zrywaniem tego plastiku męczyłam się długi czas. Znając siebie, przypuszczam, że istniał na to jakiś sposób, którego nie udało mi się odkryć. Nie ważne 😉 W końcu się udało:

bobbi-brown-brush-set

Zaprezentuję Wam teraz każdy pędzel oddzielnie, starając się je w kilku słowach omówić.

Fundation brush czyli pędzel języczkowy do podkładu:

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Foundation

Jak każdy pędzel z zestawu nie jest on regularnej wielkości. Jego całkowita długość wynosi 13,5cm. Nie jest to typowa mniejsza wersja znanego języczkowego pędzla od Bobbi Brown gdyż jego włosie zakończone jest w kształt V. Jest to zdecydowanie pędzel do starannego, precyzyjnego nakładania fluidu.

Concealer blending/blender – obustronny pędzel do nakładania i rozcierania concealer’a:

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Concealer-Blending

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Concealer-Blending-1

Jest to mój faworyt, pokochałam go od pierwszego wejrzenia 😉 Jego całkowita długość wynosi 14,5cm. Strona języczkowa służy do aplikowania produktu w strefie pod oczami. Stroną przeciwną możemy np. delikatnie rozprowadzić puder sypki dla utrwalenia efektu. Osobiście, używam go do blendowania cieni nad powieką. Sprawdza się do tego świetnie jeżeli chcemy uzyskać delikatną mgiełkę, szerzej rozprowadzoną nad okiem. Pędzel jest niebywale delikatny.

Sheer powder czyli pędzel do pudru:

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Sheer-Powder

Długość całkowita wynosi także 14,5cm. Ze względu na to, że jego włosie układa się w lekki stożek doskonale sprawdza się ona także do precyzyjnego konturowania twarzy bronzerem.

Touch up czyli mały pędzelek typu koci język:

 Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Touchup

Jedyny biało włosy pędzel w tej kolekcji. Jego długość to 12cm. Jego oryginalnym przeznaczeniem jest pomoc przy pokrywaniu niedoskonałości oraz zaczerwienień wokół skrzydełek nosa. Sprawdza się u mnie także przy aplikacji cieni, rozcierania kreski itp.

Ultra fine eyeliner – pędzelek do eyelinera:

 Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Ultra-Fine-Eyeliner

Długość: 12,5cm. Do pędzla dołączona jest zatyczka. Stosuję go także do precyzyjnego kamuflowania niedoskonałości.

Eye shadow – pędzel do aplikacji cieni do powiek:

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Eyeshadow

Długość: 12,5cm. Nic dodać nić ująć ;)Kolejny bardzo przyjemnie miękkie włosie.

Smoky eye liner czyli kolejny pędzel służący do eyelinera:

Bobbi-Brown-Old-Hollywood-Brush-Collection-Smokey-Eyeliner

Długość 12cm. Producent rekomenduje ten pędzel do np. nanoszenia pigmentu na narysowaną wcześniej eyelinerową kreskę.Pozwoli nam to uzyskać podwójny efekt. Możemy nim także rozcierać kreskę na powiece. Z racji tego, iż włosie jest naturalne odradza się używania go na mokro. Używam tego pędzla także do nanoszenia cienia w wewnętrzny kącik oka.

Od początku było dla mnie oczywiste, że nie będę posługiwać się tym zestawem jedynie w podróży 🙂 Są to po prostu świetne jakościowo pędzle, bardzo delikatne i lekkie, które sprawiają, że makijaż jest jeszcze bardziej przyjemny i precyzyjny. Posiadam je zbyt krótko aby w pełni odpowiedzieć na pytanie odnośnie wypadania włosia, ew. rozklejania się rączki itp. Póki co, pędzle myłam kilkakrotnie i nie zauważyłam nic niepokojącego 😉

Co do ceny, to nie jest łatwo ją określić. Najtaniej udało mi się je znaleźć na TEJ stronie. Koszt zestawu widnieje jako 147$.

Nie ulega wątpliwości, że ze względu na cenę sama tego zestawu na dzień dzisiejszy bym sobie nie kupiła 😉 Jednak dzięki tak kochanym osobom jak moja przyjaciółka Katka, w mojej białej toaletce powiało Hollywoodem 😉

5 thoughts on “Old Hollywood Collection Travel Brush Set czyli zestaw pędzli podróżnych od Bobbi Brown

  1. Pyszny zestaw 🙂 Ja dopiero od niedawna uczę się, jak ważne są odpowiednie pędzle (wcześniej byłam niestety miłośniczką malowania palcami).

    Polubienie

Skomentuj

