Pędzlowy update czyli Hakuro H50s, H78 oraz H85 :)


DSC02442-1

Jak wiecie, co jakiś czas zamieszczam recenzje konkretnych pędzli marki Hakuro. Ostatnimi moimi nabytkami zakupionymi pod koniec zeszłego roku są H50s, H78 i H85. Omówię Wam je teraz pokrótce.

Zacznijmy od najbardziej znanego H50s:

 h50s-double-small

Jest to mniejsza wersja pędzla H50, flat topa wykonanego z włosia syntetycznego. Jego całkowita długość to 17cm, samo włosie mierzy natomiast 2,2cm. Jest ono bardzo miękkie i przyjemne w dotyku.

H50s przeznaczony jest do nakładania płynnych podkładów oraz kosmetyków mineralnych.

Nie zauważyłam aby pędzel gubił włosie, stawał się szorstki czy coś w tym stylu. Jak na Hakuro przystało jego rączka jest elegancko i solidnie wykonana, dobrze trzyma się w dłoni.

Jego włosie jest dobrze zbite dzięki czemu możemy nakładać podkład metodą stemplowania co przedłuża jego trwałość.

Generalnie nie zauważyłam jakichś konkretnych minusów poza tym, że w porównaniu do H54 muszę się nim trochę więcej namachać 😉 H54 wciąż jest moim faworytem jeżeli chodzi o pędzel do podkładu. Jest większy i nałożenie nim podkładu zajmuje mi mniej czasu. Mam wrażenie, że H50s lepiej sprawdza się przy gęstszych, kremowych podkładach. Ale to już moje odczucia 😉

Cena: bardzo przystępna jak na tej jakości pędzel bo ok. 26zł

 

Kolejny pędzel z włosia syntetycznego czyli H85:

 h85-hakuro-pedzel

Jest to klasyczny skośny pędzel do wykonywania kreski eyelinerem na górnej powiece czy modelowania brwi. Używam go także do podkreślania dolnej powieki jeżeli zależy mi na precyzji.

Jego całkowita długość to 16,2cm a długość włosia wynosi 0,5-0,7cm. Trzonek pędzla tak jak w przypadku pozostałych pędzli Hakuro wykonany jest z naturalnego drewna.

Włosie jest delikatne, nie podrażnia powieki, nie odkształca się, nie wypada. Pędzel sprawdza się przy rysowaniu kreski za pomocą cieni co daje bardziej naturalny, subtelny efekt.

Cena: 11zł

 

Ostatnim pędzlem tym razem wykonanym z naturalnego włosia kucyka jest H78:

 h78-double-small

Jestem zauroczona tym pędzlem już od pierwszego dnia użytkowania. Z racji jego zaokrąglonego zakończenia zaczęłam go nazywać pieszczotliwie moją „kuleczką” 😉

Jego całkowita długość wynosi 17,5cm, włosie natomiast liczy 1,1cm.

Pędzel służy głównie do aplikowania cieni w załamaniu powieki, w wewnętrznym kąciku oka, w zaznaczaniu linii V w zewnętrznym kąciku. Lubię nim także rozcierać cień przy dolnej linii rzęs bądź kreskę na górnej powiece przy smoky eye.

Próbowałam nim także rozcierać cienie nad górną powieką. Do tego średnio się sprawdza. Jeżeli chodzi mi o bardzo precyzyjny efekt to jest ok. Nie uzyskamy nim natomiast szerszego efektu tzw. „przydymienia”, bo jest do tego po prostu za mały i w sumie nie do tego ma służyć 😉

Na początku obawiałam się, że pędzel może mnie drapać z racji tego, iż włosie nie jest syntetyczne. Na szczęście nic takiego się nie dzieje.Nie zauważyłam także aby gubił włosie.

Ogólnie myślę, że ten pędzel przyda się każdej osobie, która lubi się malować i poświęcić tej czynności trochę więcej uwagi.

Cena: 16,40zł

Wszystkie pędzle kupiłam w sklepie ladymakeup. Możecie je też znaleźć na allegro bądź na oryginalnej stronie producenta.

2 thoughts on “Pędzlowy update czyli Hakuro H50s, H78 oraz H85 :)

Skomentuj

