Recenzja pudru prasowanego Miyo Doll Face


DSC02441

Dziś przychodzę do Was z recenzją pudru w kompakcie firmy Miyo. Pisałam Wam o tej marce kilka miesięcy temu przy okazji recenzowania ich lakierów z serii Mini Drops.

Niestety tym razem nie będzie to pochlebna opinia. Ale po kolei 😉

Opakowanie pudru oceniam pozytywnie. Jest ono całkiem solidnie i estetycznie wykonane, wewnątrz znajduje się spore lusterko, które ułatwia nam dokonywanie poprawek makijażu w ciągu dnia. Do opakowania dołączona jest gąbeczka, która ma nam umożliwić jego aplikację. Niestety, jak to z tymi gąbeczkami bywa, nie spełniała ona swego zadania gdyż tworzy efekt maski na twarzy. Nie widać jej na załączonych zdjęciach gdyż pozbyłam się jej kilka miesięcy temu.

DSC02432

Odcienie pudru z serii Doll Face prezentują się następująco:

hhhh

 Ja wybrałam kolor najjaśniejszy czyli 01 Vanilla. Trzeba przyznać, że jest to odcień naprawdę bardzo jasny:

DSC02440

A teraz najważniejsze czyli jak puder spisuje się na twarzy. No cóż, na pewno bardzo się pyli. Jeżeli nakładam go pędzlem, to produkt rozsypuje się na wszystkie strony. Przypomina mi on trochę mąkę tyle, że jasno beżową ;)Nauczyłam się wklepywać go puszkiem gdyż wtedy efekt matu pozostaje na dłużej. Na mojej mieszanej cerze utrzymuje się on ok 3h, później zauważam lekkie świecenie się.

Jeżeli chodzi o wykończenie, to na pewno puder jest widoczny na twarzy.

Nie zauważyłam aby kosmetyk ten podrażniał mnie czy zapychał pory. Sam producent zapewnia nas, że jest to kosmetyk hipoalergiczny. Dodatkowo zawiera on olejek jojoby oraz jedwab. Co do zapachu, to jest on wyczuwalny, słodkawy.

Na pewno dużym plusem jest jego cena ok 8-9zł za 11g. Zastanawiałam się nawet czy z tego względu nie napisać o nim w tanim rozwiązaniu 😉 Stwierdziłam jednak ,że tam zwracam Waszą uwagę na produkty godne wypróbowania, ten natomiast moim zdaniem do nich nie należy…

2 thoughts on “Recenzja pudru prasowanego Miyo Doll Face

Skomentuj

