Sleek Face Form – Fair czyli zestaw do konturowania twarzy (wersja najjaśniejsza)


IMG_0169

Mam nadzieję, że nie jesteście jeszcze zmęczeni tymi moimi zachwytami nad firmą Sleek 😉

Generalnie, jeszcze do niedawna ignorowałam kwestię konturowania twarzy. Wydawało mi się, że skoro posiadam cerę ze skłonnością do świecenia się w strefie T, nie zafunduję sobie dodatkowego błysku przy pomocy rozświetlacza 😉 Idąc dalej, moja alergiczna, skłonna do podrażnień i zaczerwienień cera nie wydawała mi się dobrym materiałem pod róż, który miałby cały efekt pogłębić. No i bronzer. Cóż, byłam trochę zniechęcona dziewczynami, które próbowały „opalać się” za pomocą makijażu ze względu na często zaobserwowany, komiczny tego rezultat…

Takim oto sposobem byłam wykonawczynią makijażu, którego efektem była „płaska” jak ściana twarz 😉

Kilka miesięcy temu przekonałam się, że rozsądnie wykonturowana twarz ożywia się i nabiera zdrowego wyrazu 🙂

Co do zestawu Sleeka, to prezentuje się on następująco:

 Paleta-multifunción-Face-Form-de-Sleek.

Zestaw zawiera całkowicie matowy bronzer, co jest dużym plusem. Mam wrażenie, że jest to odcień idealny dla bladolicych blondynek. Osobiście żałuję, że nie zdecydowałam się na odcień medium, który jest trochę ciemniejszy i podejrzewam, że nie wpada w rudość tak jak ten. Plusem jest na pewno to, że można dzięki niemu „budować” kolor choć trzeba się sporo namachać pędzlem aby nie zrobić sobie plam i rozprowadzić go równomiernie.

Rozświetlacz zawiera sporo brokatowych drobinek, które oczywiście nie są dużych rozmiarów, ale mogą lekko się osypywać.

Co do różu, to słynie on z mocnej pigmentacji i muszę przyznać temu rację. Zawsze podchodzę do niego z pewną rezerwą, nakładając na pędzel jego śladową ilość. Może dzięki temu jeszcze nie zrobiłam sobie nim krzywdy 😉 Jego kolor wpada lekko w brzoskwinię i także zawiera brokatowe drobinki, których jednak nie musimy się obawiać, bo bardzo ładnie wtapiają się w całość.

Tutaj, możecie obejrzeć swatche:

 a-model-in-london-sleek-face-form-palette-fair-contour-blusher-highlighter-fair (4)

Całość zestawu znajduje się w bardzo ładnym, eleganckim i wygodnym opakowaniu z lusterkiem. Zawsze jestem pod wrażeniem jak dużo produktu (20g) można zmieścić w tak poręcznym pudełeczku.

sleek_-_blush_by_3_-_paleta_r_y_1_Myślę, że jest to świetny produkt do zabrania w podróż. Dzięki temu mamy wszystko pod ręką.

Co do ceny, to zakupiłam go w sklepie internetowym ladymakeup za 46,95zł.

Czy polecam ten produkt? Tak, jest on zdecydowanie godny uwagi 🙂

Dajcie znać czy konturujecie twarz i czego do tego używacie? 😉

4 thoughts on “Sleek Face Form – Fair czyli zestaw do konturowania twarzy (wersja najjaśniejsza)

  1. Lubię te potrójne kasetki Sleeka! Ja dopiero w tym roku odkryłam, że umiejętnie stosowany bronzer wcale nie musi wyglądać jak opalenizna z kiepskiego solarium 😉 Tylko do używania rozświetlacza dalej się przekonuje, ale w końcu może uda mi się znaleźć idealny dla mnie egzemplarz.

    Polubienie

Skomentuj

