Lekki krem Alantan Dermoline i jego szerokie zastosowanie :)


31_36

Z dużą przyjemnością daję Wam znać o moim najnowszym odkryciu 🙂 A jest nim jak tytuł wskazuje Alantan Dermoline. Krem polecany jest przy codziennej pielęgnacji skóry niemowląt jak i osób dorosłych, mających skłonność do alergii. Możemy go stosować także do pielęgnacji wrażliwej cery.

Ciekawy jest skład tego produktu, który nie zawiera Parafiny co jest dla mnie dużym plusem. Posiada on natomiast Alantoinę, która przyspiesza regenerację naskórka oraz D- pantenol, posiadający właściwości nawilżające i łagodzące. Kosmetyk ten nie zawiera natomiast substancji zapachowych ani barwników.

Myślę, że Alantan nadaje się zarówno na noc jak i na dzień. Krem nie zostawia nieprzyjemnego tłustego filmu na twarzy ani nie daje uczucia ściągnięcia. Ostatnio używam go bardzo często i nie zauważyłam aby mnie podrażniał, zapychał itp. Być może osoby posiadające bardzo suchą cerę/skórę mogą nie być w pełni usatysfakcjonowane jego działaniem. Z racji tego, że nie ma za oknem siarczystych mrozów jest on dla mnie kremem wystarczającym pod względem nawilżenia. Przy maksymalnych przesuszeniach używam maści Nanobase, o której już wam pisałam.

Co ciekawe, Alantan świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż 🙂 Jakiś czas temu widziałam na youtubie jak znana wizażystka w tym właśnie celu go używa. Jako, że szukałam w ostatnim czasie czegoś co ładnie wygładzi moją cerę, nada jej przyjemny poślizg a nie będzie silikonową bombą, następnego dnia pobiegłam do apteki. Zauważyłam też, że Alantan wyraźnie przedłuża czas utrzymywania się podkładu na twarzy. Nie od dziś przecież wiadomo, że odpowiednio odżywiona cera dłużej trzyma produkt.

Czytałam też o osobach, które stosują ten krem na podrażnienia po depilacji lub po prostu jako taki „torebkowy” krem do rąk. Tak naprawdę jego zastosowanie zależy od naszych potrzeb 😉

No i na koniec cena: ok 9zł za 50ml kremu.

Dla zainteresowanych: Tutaj możecie poznać pozostałe produkty z serii Alantan Dermoline.

Dajcie znać czy znacie ten krem?Może macie jakiś swój podobny, apteczny specyfik? 🙂

Skomentuj

