Recenzja Podkładu Bourjois Healthy Mix


Bourjois Health Mix Radiance Reveal Foundation Review, Swatch, Swatches and Photos (2)

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami odnośnie podkładu z firmy Bourjois. Nabyłam go w listopadowej przecenie w Rossmanie -40% za 35,99zł. Jak zwykle wybrałam najjaśniejszy dostępny kolor czyli Light Vanilla 51:

 bourjois_healthy_mix_foundation_51_light_vanilla_review_blog_swatch_

Tutaj możecie zerknąć na gamę kolorystyczną podkładu Healthy Mix:

 bourjois swatches

Co do samego podkładu, to jest on określany jako rozświetlająco – nawilżający. Jeszcze rok temu nie dałabym się namówić na tego typu kosmetyk. Posiadając cerę mieszaną obawiałam się, że będę się świecić jak żarówka 😉 Na szczęście nic takiego się nie dzieje, co więcej, mam wrażenie, że dzięki niemu moja cera sprawia wrażenie zdrowszej i świeższej. W ogóle ostatnio mam wrażenie, że odchodzi się już od takiego płaskiego matu, który jeszcze kilka lat temu był hitem 😉

Oczywiście, po nałożeniu podkładu zawsze utrwalam go pudrem za pomocą puszku aby mieć pewność, że utrzyma się na twarzy dłużej. Po ok 3-4 godzinach zbieram też nadmiar sebum ze strefy T, używając do tego rozdzielonego na pojedyncze warstwy papieru toaletowego.

Healthy Mix ma przyjemną, lekką konsystencję, dość płynną i bez problemu można go rozprowadzić na twarzy. Jego krycie określiłabym jako lekkie w kierunku średniego. Szczerze mówiąc, wolałabym aby był on bardziej kryjący gdyż na mojej twarzy jest sporo niedoskonałości. Z drugiej strony, nie wyglądałby wtedy tak naturalnie. Jak zwykle coś za coś 😉 Niektórzy proponują aplikowanie kilku warstw dla lepszego krycia. Jestem zdecydowaną przeciwniczką takich rozwiązań. Jeżeli potrzebujemy mocnego krycia, lepiej jest zainwestować w mocniej kryjący podkład albo dobry korektor, który nam owe niedoskonałości zamaskuje.

Myślę, że wyjątkowość tego produktu polega na jego składnikach. Podkład zawiera wyciąg z moreli, melona, jabłek i imbiru. Czytałam, że morela dodaje skórze blasku, melon nawilża, jabłko ma właściwości przeciwutleniające a imbir odświeża. Dodatkowo owocowy zapach podkładu jest przecudowny 🙂

Producent obiecuje, że produkt ten utrzyma się na naszej twarzy 16h. No cóż, nie miałam okazji tego sprawdzić, ale nie za bardzo daję temu wiary. Nie jest to przecież podkład typu long lasting jak np. ColorStay. Podejrzewam, że z tego też względu mnie nie zapycha 😉 To co mogę przyznać z pewnością to to, że nie schodzi on plackami z twarzy i nie waży się.

Ostatnimi pozytywami, które zauważyłam są higieniczna pompka i przezroczyste opakowanie dzięki któremu widzimy ile jeszcze fluidu nam pozostało.

Minusem jest niestety regularna cena, która wynosi ok 56zł za 30ml produktu.

Wrzucam także skład dla dociekliwych 🙂

P1260427

Dajcie znać czy również używałyście kiedyś Healthy Mixa z Bourjois? Jakie są Wasze myśli na jego temat?

10 thoughts on “Recenzja Podkładu Bourjois Healthy Mix

  1. Nie mam szczęścia do podkładów.W sklepie próbując z testera wydaje mi się,ze wybieram dobry odcień,Niestety w domu przy naturalnym świetle okazuje się,ze albo za jasny albo za ciemny.Szkoda,ze producenci nie oferują ogólnie dostępnych próbek .Tak dokładnie było w przypadku tego podkładu ,kupiłam za jasny i musiałam oddać siostrze.

    Lubię to

  2. Oj, ten podkład od dawna mnie kusi… ale też mam trochę niedoskonałości i trochę się boję tego lekkiego krycia. Ja teraz używam podkładu Catrice Photo Finish, bardzo przyzwoity 🙂

    Lubię to

Skomentuj

