Karnawałowo połyskujące oko ;)


ooo

Na początek wyznanie: kocham perłowe cienie ze Sleeka 😉 A tak się składa, że karnawałowe, imprezy są najbardziej odpowiednie na tego typu błyszczące i wyraziste makijaże. Zdaję sobie sprawę z tego,iż prezentowany Wam właśnie makijaż nie jest najrozsądniejszą propozycją na co dzienne poranne wyjście do pracy 😀

Makijaż wykonany jest paletkami Sleek Celestal oraz Ultra Mattes V2 Darks:

 Untitled

Na oku mam bazę firmy Kobo Professional (jej recenzja znajduje się na blogu)

Jako cień bazowy na całą powiekę użyłam Pillow Talk czyli matowy, biały cień o miękkiej, lekko mokrej konsystencji, który świetnie się do tego sprawdza. Nakładam go także pod łuk brwiowy aby „rozjaśnić” spojrzenie.

pi

Następnie cieniem także z paletki Ultra Mattes o nazwie Orbit narysowałam coś na kształt znaku > w kąciku zewnętrznym oka.

 Untitled

Po roztarciu cienia Orbit nałożyłam perłowy cień z palety Celestial o nazwie Aurora, także w zewnętrznym kącie oka.

 aaa

Natomiast w wewnętrznym kącie oka znajduje się cień Galactic, który to jest sprawcą całego błysku 😉

pp

Pędzlem do blendowania połączyłam oba cienie na środku powieki. Natomiast na dolnej powiece, analogicznie do górnej, nałożyłam z zewnątrz cień Orbit a wewnątrz Galactic. Na koniec roztarłam je typowym pędzlem typu pencil brush.

Delikatna i cienka kreska na górnej powiece wykonana jest także matowym cieniem Orbit. Lubię używać tego cienia w celu przyciemniania jeszcze bardziej zewnętrznego kąciku oka. Pozwala nam to uzyskać efekt trójwymiarowości 😉

oko

To by było na tyle. Dajcie znać czy taka imprezowa wersja makijażu przypadła Wam do gustu. Zdjęcia wykonywane są w dalszym ciągu telefonem komórkowym, który niestety sprawia, że na niektórych zdjęciach brokat jest bardziej widoczny. Trzeba jednak przyznać, że wyrabia się ,,maszyna” ;p

2 thoughts on “Karnawałowo połyskujące oko ;)

Skomentuj

