Top 5 odkryć kosmetyczno/akcesoryjnych 2013 roku


Dzisiaj podzielę się z Wami tym, co w roku 2013 powodowało u mnie tzw ,,efekt wow” 😉 Są to kosmetyki, które na stałe zagościły w mojej kosmetyczce bądź nowo nabyte umiejętności, które po prostu ułatwiły mi życie.

Zaczynamy!

Miejsce 5: Własnoręcznie wykonywana biżuteria:

DSC01347

1013421_1388641484683484_1620936820_n

DSC01087

Robienie biżuterii wcale nie jest trudne! Przekonałam się o tym w czerwcu, tworząc pierwsze pary kolczyków. Cieszę się, że odkryłam nowe hobby, które daje mi mnóstwo radości oraz jest okazją do obdarowywania znajomych.

Miejsce 4: Szampony z Pharmaceris

 pharmaceris-h-sensitonin-sampon-250mlpharmaceris-h-keratineum-skoncentrowany-szampon-wzmacniajacy-do-wlosow-oslabionych-250-ml

Te szampony są po prostu rewelacyjne. Długo szukałam szamponu, który nie będzie mnie uczulał, ale też nie sprawi,że moje włosy będą matowe, poplątane i bez wyrazu. Byłam już zmęczona używaniem szamponów dla dzieci a w drogeriach nie widziałam żadnej bezpiecznej alternatywy. Na początku tego roku odkryłam szampony Pharmaceris i od tamtej pory używam ich regularnie.

Miejsce 3: Korektor z Inglota

 IMG_6547

Firmy Inglot nikomu przedstawiać nie trzeba. Nie pamiętam jak to się stało, że trafiłam na ich korektor, ale wiem, że w listopadzie w końcu przekonałam się który odcień najbardziej mi pasuje i jest to nr 26. Produkt ma bardzo dobre krycie, nie ciemnieje, jest wydajny, jest go dużo( 10ml) i co istotne, znajduje się on w higienicznej tubce, z której można bez problemu aplikować potrzebną ilość.

Miejsce 2: Palety Sleek

 DSCN1693

Przekonałam się na własnej skórze, że cały ten szum wokół palet Sleeka nie jest bezpodstawny. Cienie są rewelacyjne, zdarzają się oczywiście wśród nich kolory mniej napigmentowane, niektóre się osypują itd. Nie zmienia to jednak faktu, że moim zdaniem za taką cenę lepszych cieni na rynku po prostu nie ma. Ja się w nich zakochałam. Więcej nt temat wkrótce 😉

Miejsce 1: Nakładanie podkładu pędzlem

Tak, wiem, Ameryki nie odkryłam 🙂 W tym roku, w wakacje przerzuciłam się na nakładanie podkładu pędzlami Hakuro. Przyjemność malowania jest nieporównywalnie większa niż przy nakładaniu fluidu palcami a efekt bardziej naturalny.

Jeżeli chcecie poczytać więcej nt temat, odsyłam Was do recenzji pędzla H54:

A jakie są Wasze odkrycia 2013 roku? Może coś się pokrywa z moimi?

6 thoughts on “Top 5 odkryć kosmetyczno/akcesoryjnych 2013 roku

  1. Gratuluje zdolności, 🙂 piękne kolczyki.Ja do swoich odkryć mogę zaliczyć wspaniały szampon-ACTIVA Nutrizione Ricca Shampoo oraz odkryłam przyjemność kąpieli w aromatycznych i relaksujących solach.Wcześniej po niezbyt udanym spotkaniu z solą unikałam tego typu kosmetyków.

    Polubienie

Skomentuj

