Nivea Pure & Natural Powder czyli Naturalny Puder Organiczny


04-sand-mineralny-puder-do-twarzy-nivea-pure-2632022266_580x0

Puder ten odkryłam zupełnie przypadkowo gdyż kupiłam go w mojej pracy od koleżanki 🙂 Niestety nie jest on dostępny w polskich drogeriach, zdobyć go można jedynie na allegro.

Nie wiem jak wy, ale nie zdawałam sobie wcześniej sprawy z tego, iż Nivea produkuje także kosmetyki kolorowe takie jak pudry, róże, szminki, lakiery itp.

Dużym plusem tego pudru jest jego skład, w którym brak jest konserwantów, talku oraz substancji zapachowych. Ponadto zawiera on ekstrakt z zielonej herbaty znanej z właściwości kojących i przeciwzapalnych. Co za tym idzie, produkt polecany jest szczególnie osobom posiadających cerę wrażliwą, alergiczną, skłonną do podrażnień oraz niedoskonałości.

Muszę przyznać, że zgadzam się z producentem co do tego,iż puder ten nie podrażnia. Często moja cera już po kilku godzinach od użycia danego produktu swędzi mnie i piecze. W przypadku tego kosmetyku nie zauważyłam nic niepokojącego.

Puder dostępny jest w trzech kolorach:

nivea pure puder1

Dodatkowymi atutami są widoczne zmatowienie skóry na kilka godzin oraz wygodne opakowanie.

Spotkałam się z kilkoma negatywnymi opiniami w internecie na temat tego produktu. Jednym z głównych zarzutów stawianych pudrowi jest to, iż jest on bardzo twardy i nie nakłada się na pędzel większą warstwą. Cóż, dla mnie jest to plus gdyż nie lubię w temacie pudrów tzw efektu ciasta 😉 Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi 😉 Czasem używając jakiegoś pudru mam wrażenie jakbym posypała się beżową mąką, bardzo mnie to drażni i wygląda nienaturalnie. Moim zdaniem stosując puder z Nivei cera jest ładnie zmatowiona a kolor wyrównany.

Cena produktu na allegro wynosi ok. 9-10zł oczywiście plus koszt przesyłki. Natomiast w Anglii kosztuje on ok 2-3 funtów.

Dajcie znać czy używałyście innych kosmetyków kolorowych z Nivei 🙂

2 thoughts on “Nivea Pure & Natural Powder czyli Naturalny Puder Organiczny

Skomentuj

