Mascara Lovely, Curling Pump Up


Z jakiegoś, nigdy nie sprecyzowanego powodu unikałam mascar o silikonowej szczoteczce 😉 Zmieniło to się ostatnio po nabyciu tego kosmetyku:

 top

Nabyłam ją przy głośno już osławionej 40% promocji w Rossmanie za cenę…uwaga…5zł 😀

Jeżeli chodzi o tusz do rzęs za taką cenę, to nawet ja miłośniczka taniego rozwiązania, byłam nastawiona sceptycznie. Oczywiście, słyszałam pochlebne opinie na temat tego produktu, jednak doświadczyłam już kilkakrotnie rozczarowania ,,blogowymi hitami”.

Szczoteczka prezentuje się następująco:

 mascaraszcz2

Jak widać, jest ona lekko wygięta w łuk, co ma nam ułatwić aplikację.

Z założenia jest to mascara pogrubiająca i podkręcająca rzęsy w kolorze głębokiej czerni, mocno napigmentowana. To, co jest dla mnie jednym z wyznaczników dobrego tuszu, to to,że nie odbija się na górnej powiece i nie kruszy się. Lovely pod tym względem mnie nie zawiodła.

Trzeba również przyznać, że mascara jest wytrzymała, nie rozmazuje się przez cały dzień. Ładnie wydłuża i rozczesuje rzęsy, daje możliwość stopniowania aplikacji produktu bez efektu posklejanych rzęs (no chyba, że próbujemy nałożyć 5 warstw;)

Tutaj możecie zobaczyć efekt na rzęsach:

otwarte

Słyszałam opinie, iż po ok miesiącu użytkowania zaczyna się ona lekko kruszyć pod koniec dnia. Zobaczymy, dam Wam znać jeżeli coś takiego zauważę 🙂

Cena regularna za 8ml to 9zł.

Chodzą głosy, iż ta mascara ma być wycofana, także polecam ją wypróbować póki jeszcze można ją dostać 😉

7 thoughts on “Mascara Lovely, Curling Pump Up

Skomentuj

