Baza pod cienie do powiek firmy Kobo


DSC01245

Baza o której mowa znajduje się w niewielkim słoiczku o pojemności 6 gram. Wiem, że niektóre jej użytkowniczki narzekają na trudność w wydobywaniu produktu, jednak ja mam krótkie paznokcie więc ten problem mnie nie dotyczy 😉 W ostateczności można przecież posłużyć się pędzelkiem.

Jest to wygładzająca baza o jasno różowej,perłowej oraz kremowej konsystencji, która na pierwszy rzut oka może wydawać się bardzo zbita, jednak pod wpływem ciepła naszych palców swobodnie rozprowadza się na powiece i staje się niewidoczna.

DSC01251

Zapach jest dość specyficzny i intensywny. Mi osobiście kojarzy się z kremami dla dzieci typu Bambino lub kremem w małej, niebieskiej puszce Nivei. Mam nadzieję,że wiecie o mi chodzi 😉

Trzeba przyznać, że baza rzeczywiście podbija kolor, przez co jest bardziej widoczny na powiece:

DSC01259

Cienie trzymają się zdecydowanie dłużej po użyciu tego produktu. W moim przypadku ok. 10h.

Przy jej stosowaniu należy uważać aby nie nałożyć zbyt grubej warstwy gdyż baza może się wtedy rolować i nie wygląda to dobrze. Czasem próba nałożenia jej w równomiernej warstwie sprawia mi trudność i muszę się postarać aby ją trochę ,,powklepywać”;)

Warto przyłożyć się do starannego zakręcenia pojemniczka gdyż przy niedbałym jej zamykaniu, wysycha.

Baza dostępna jest w każdej drogerii Natura, w szafie z produktami Kobo. Ja kupiłam ją za 16zł.

Jest to mój pierwszy kosmetyk firmy Kobo, może wy posiadacie inne, godne polecenia produkty tej marki? 🙂

4 thoughts on “Baza pod cienie do powiek firmy Kobo

Skomentuj

