Krem nawilżający – matujący Ziaja 25+


 

ziaja--seria-pieegnacyjna-krem-nawilzajacy-matujacy-2520110930

Długo szukałam kremu na dzień, z przeznaczeniem pod makijaż, który spełni kilka podstawowych kryteriów: będzie tani (najlepiej bardzo tani ;), nie będzie zapychał porów,będzie także matowił i nie podrażni mojej wrażliwej cery. No i znalazłam 😉 Krem nawilżający firmy Ziaja 25+ (nie mylić z krem wygładzającym 25+)

Szczerze przyznam, że moja przygoda z marką Ziaja ma swoje wzloty i upadki. O ile lubiłam np. płyn do demakijażu dwufazowy, czasem spodobał mi się jakiś płyn micelarny, to już od kremów trzymałam się z daleka. Moją opinię na ich temat można byłoby sprowadzić do dwóch słów: ciężkość i tłustość 😉 Z czasem uświadomiłam sobie, iż przyczyną tego jest parafina. Krem nawilżający 25+ jest jedynym kremem znanym mi z Ziai, który tego składnika nie posiada.

Ma lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu nie mam uczucia tłustego filmu na skórze. Cenię to sobie szczególnie w momentach gdy rano śpieszę się i potrzebuję zaraz po nałożeniu kremu zaaplikować podkład. Do tego całkiem nieźle matuje, ale bez efektu ściągnięcia cery. Co do zapachu, to jest on jak dla mnie trochę zbyt intensywny, ale o dziwo nie podrażnia mnie, także jestem w stanie to przeżyć 😉

Producent obiecuje nam także efekt zmniejszenia porów i zaskórników. Hm, no cóż, tego nie zauważyłam. Jednak za cenę 10zł naprawdę nie oczekuję cudów 😉

Krem jest przeznaczony dla osób z cerą tłustą i mieszaną. Z tym rzeczywiście muszę się zgodzić, bo redukcja sebum jest zadowalająca. Myślę, że osoby posiadające cerę suchą byłyby rozczarowane stopniem nawilżenia. Nawet jeżeli chodzi o moją mieszaną cerę, używam go jedynie na dzień, gdyż w nocy skóra wymaga dużo większego odżywienia. Co do znaczka 25+, w mojej opinii, jest to chwyt marketingowy i osoby mające 17, 18 czy 20 lat mogą bez przeszkód ten krem stosować 😉

Jeżeli potrzebujecie jeszcze więcej informacji nt jego działania lub zapewnień producenta, to odsyłam na stronę: http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/1714,krem-nawilzajacy-matujacy-25

Na koniec kilka słów o jego dostępności. O ile Ziaję możemy znaleźć prawie wszędzie, to już seria 25+ jest trudno dostępna. Czasem można spotkać ją w osiedlowym sklepie czy aptece, ale ja nauczona już wcześniejszym doświadczeniem biegania od apteki do apteki, wolę po prostu przejść się do najbliższego firmowego sklepu Ziai i tak bezproblemowo go nabyć.

Mapę sklepów Ziai, znajdziecie tutaj: http://ziaja.com/poznaj-firme-ziaja/kontakt/gdzie-kupic

Mam nadzieję, że ten wpis okaże się pomocny. Dajcie znać jakiego kremu wy używacie na co dzień 🙂

2 thoughts on “Krem nawilżający – matujący Ziaja 25+

Skomentuj

