Lakiery do paznokci MIYO, Mini Drops


Jakiś czas temu odkryłam lakiery do paznokci firmy Miyo. Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, Miyo jest linią kosmetyków kolorowych, skierowaną głównie dla nastolatek a produkowaną przez Pierre Rene. W firmowej szafie Miyo znajdziecie m.in. świetne cienie, tusze, pudry, błyszczyki, kredki, eyelinery itd. itd. 😉 Wszystko w naprawdę przystępnych cenach i dość szerokiej gamie kolorystycznej.

xMIYO+floorstand

Wracając do lakierów 🙂 Podczas wakacji natknęłam się na nie w Netto. Moją uwagę przykuły przede wszystkim wyraziste, nietypowe kolory. Lakiery kosztowały 3,99zł i szczerze mówiąc nie spodziewałam się za tą cenę szczególnie imponującego produktu 🙂 Dałam im jednak szansę właśnie ze względu na ładne kolory, decydując się na Lucky (nr 115). Byłam tak mile zaskoczona jakością, że kilka dni później dokupiłam następny nazwany Magic in the evening (nr 152).

DSC01191

Jednak moim faworytem stał się Winter Sky (150):

1724090_1442554182644952_143678786_n

I teraz do rzeczy 🙂

Lakiery te mają standardowe pędzelki, malowanie nimi paznokci nie sprawia trudności. Konsystencja nie jest zbyt gęsta czy rzadka. To czy potrzebujemy jednej czy dwóch warstw zależy już od konkretnego koloru (przy Winter Sky wystarczy jedna) Po 15 min. od pomalowania paznokcie są całkowicie suche.

Lakier trzyma się ok 3 dni, ale to też zależy od tego co robimy podczas dnia 🙂

To co lubię w tych lakierach to połysk jaki nadają naszym paznokciom. Co prawda, sam producent nas o tym zapewnia, ale dobrze wiemy, że z takimi zapewnieniami bywa różnie 😉

Minusem jest ich dostępność. Na pewno możemy je znaleźć w Drogeriach Jaśmin. Jeżeli nie wiecie czy w waszym mieście macie tę drogerię, podaję stronkę, na której możecie to sprawdzić:

http://www.drogeriejasmin.pl/siec-drogerii-jasmin

Oprócz tego znaleźć je też możecie w innych drogeriach np:

Drogeria Uroda
ul. Sienkiewicza, Białystok

Drogeria Aster
ul. Wolności 12, Chorzów

Drogeria Wera
ul. Nałkowskich 107A, Lublin

Drogeria Millor
ul. Rynek 3, Cieszyn

Jeżeli chodzi o cenę to tak jak mówiłam, kupiłam je w Netto za 3,99zł choć słyszałam też, że można je czasem„upolować” w promocji już za 2,99zł 😉 Tak więc, przełożenie ceny do jakości jest rewelacyjne!

Poniżej zamieszczam zdjęcie gamy kolorystycznej serii Miyo mini drops. Może Wam jakiś kolor przypadnie do gustu? Dajcie znać! 🙂

522897_246825818751443_460344863_n

3 thoughts on “Lakiery do paznokci MIYO, Mini Drops

  1. Z Miyo mam cienie do powiek i róże i jestem nimi oczarowana jak za cenę 5 zł, to są zaskakująco dobrej jakości. Lakierów nie próbowałam, ale, jako, że mam do drogerii niecałe 5 minut drogi piechotką, to może się skuszę? 😉

    Polubienie

Skomentuj

